تولد سرفیس فون های مایکروسافت باز هم به تعویق افتاد

تولد سرفیس فون های مایکروسافت باز هم به تعویق افتاد
  • 1395/6/21
  • زهرا معبودی
  • 0

حدود دوسال است که نام برند سرفیس (Surface) از طرف مایکروسافت بر سر زبان اهالی تکنولوژی افتاده است. این نام تا کنون صرفا برای تبلت های هوشمند مایکروسافت بکار برده می شد. اما بعد از اینکه این شرکت متوجه شد سرفیس هایش برایش ارزشمند است و توانسته درآمد خوبی به این شرکت تزریق کند، تصمیم گرفت که نسخه جدیدی از اسمارت فون های سرفیسی را روانه بازار کند. پیش از این از طریق گویا آی تی اقدام به نشر اخباری پیرامون ویژگی های گوشی هوشمند سرفیس نمود که جالب است ویژگی های این گوشی را از طریق خبر مورد نظر دنبال کنید.

Translate Surface phone microsoft coming soon تلفن سرفیس مایکروسافت

اخباری که در مورد این گوشی به بیرون درز شده بود این بود که نهایتا تا اسفند ماه می توانیم این گوشی را ببینیم اما خبرهای بعدی موجب شد که انتظار خود را به نیمه دوم سال ۲۰۱۷ افزایش دهیم. اما بازهم خبرهای نا امید کننده از مایکروسافت موجب شده که تا حداقل یک سال آینده حرفی از گوشی های سرفیس نزنیم چرا که با توجه به اخبار جدید قرار است این گوشی اوایل سال ۲۰۱۸ رونمایی شود.

البته در این یک سال قرار است با تبلت های جدید سرفیس کمی سر خود را گرم کنیم چرا که Surface Pro 5 قرار است در بهار معرفی شود و این می تواند اتفاق خوبی برای اقبال عمومی به سرفیس فون های مایکروسافت ایجاد کند. البته اینکه خبر تولید این گوشی حدود ۱ سال و نیم قبل تر از رونمایی آن پخش می شود می تواند نشان از این داشته باشد که ساخت گوشی هوشمند توسط مایکروسافت با برند سرفیس صرفا یک ایده و نظر است و ممکن است هرگز به سر انجام نرسد چون با وجود اخبار رونمایی از Surface Pro 5 مایکروسافت به طور فعال در حال حاضر در حال کار کردن روی  Surface Pro 5 است. در عین حال باید منتظر اخبار جدید در باره عملکرد این شرکت باشیم. به احتمال زیاد تا چند ماه آینده در مراسم رونمایی از Surface Pro 5 مایکروسافت خبرهایی از این گوشی ارائه خواهد داد. با این حال https://www.gooyait.com تمایل دارد نظر شما را در مورد تصمیم مایکروسافت برای تولید گوشی هوشمند سرفیس بداند. آیا فروش موفق محصولات سرفیس تا کنون می تواند تضمینی برای فروش سرفیس فون های مایکروسافت باشد؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید و با اشتراک این خبر در شبکه های اجتماعی علاقمندان به برند سرفیس را از رخداد پیش رو مطلع کنید.

 منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *