آیا شیائومی در جدید ترین گوشی خود از تکنولوژی Sense ID بهره خواهد برد؟

آیا شیائومی در جدید ترین گوشی خود از تکنولوژی Sense ID بهره خواهد برد؟
  • 1395/6/24
  • زهرا معبودی
  • 0

Mi 5s شیائومی جدید ترین نسل از گوشی های هوشمند کمپانی شیائومی است که هر روز شاهد درز پیدا کردن اخبار بسیاری پیرامون آن هستیم. گوشی هوشمندی که در صورت صحت تمامی شایعات پیرامون اش می توان از آن به عنوان یکی از پیشرفته ترین گوشی های بازار نام برد. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا اطلاعات و شایعات پیرامون این گوشی را بررسی نماییم.

xiaomi-logo

تا کنون شایعات زیادی پیرامون این گوشی کمپانی شیائومی به بیرون درز پیدا کرده است، اطلاعاتی که نمی توان از صحت و یا عدم صحت  آنها تا پیش از رونمایی از این گوشی هوشمند اطمینان یافت. البته در پی دریافت گواهینامه آنتوتو در چند ماه پیش برخی از اطلاعات این گوشی منتشر شده است  که با استناد به گزارش مذکور و شایعات می توان بیان داشت که این اسمارت فون از ویژگی های زیر برخوردار خواهد بود:

  • نمایشگر فول اچ دی با ابعاد ۵٫۱۵ اینچ
  • چیپست اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام ۴ هسته ای
  • پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰
  • مجهز به اسکنر اثر انگشت

چندی پیش شایعات تازه ای درباره این گوشی به بیرون درز نمود که منبع آن از اعضای تیم IHS Technology بوده است وی ادعا می کند اسکنر اثرانگشت یاد شده از نوع التراسونیک کوالکام موسوم به Sense ID است و درست در زیر شیشه نمایشگر موبایل تعبیه خواهد شد و در این صورت، چنین اتفاقی برای نخستین بار است که در صنعت موبایل رخ می دهد.

Xiaomi smartphone

پیش از این نیز تصویری از چین منتشر شده بود که اسکنر یاد شده را در عمل و در حال استفاده نمایش می دهد و نکته مهم در تصویر آن است که به موبایل Mi 5s شیائومی نیز در آن اشاره می شود.

در هر صورت اگر این عکس صحت داشته باشد، آنگاه موبایل آتی شیائومی اولین دستگاهی خواهد بود که بدون دکمه فیزیکی هوم و با این چینش به بازار ارائه خواهد گردید.

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این گوشی جدید کمپانی شیائومی با گویا آی تی درمیان بگذارید.

منبع:

androidheadlines

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *