آخرین اخبار و تصاویر از پرچمدار جدید گوگل منتشر شد

آخرین اخبار و تصاویر از پرچمدار جدید گوگل منتشر شد
  • 1395/6/29
  • زهرا معبودی
  • 0

تا به امروز اخبار و شایعات بسیاری درباره گوشی های جدید کمپانی گوگل منتشر شده است. اخباری که از مشخصات ظاهری تا اطلاعات دقیقی از اجزای داخلی آنها را شامل می شود. همانطور که پیشتر نیز در وبسایتhttps://www.gooyait.com اخباری در این باره منتشر نموده ایم نسل جدید گوشی های کمپانی گوگل که پیش از این با نام های نکسوس سفلیش و نکسوس مارلین شناخته می شدند قرار است با نام های جدید پیکسل و پیکسل اکس ال روانه بازار گردند و به نظر می رسد اینجا نقطه پایانی برای برند نکسوس خواهد بود.

pixel-case-w600

در این میان همراه موج اخبار منتشر شده رندر ها و تصاویر بسیاری نیز از این دو گوشی جدید در فضای مجازی منتشر شده است که باعث شده این گوشی ها ی جدید که قرار است توسط کمپانی اچ تی سی توسعه داده شوند علاقه مندان بسیاری پیدا کنند.

pixel-xl-render-w600

به تازگی رندر های جدید و واضحی از از این دو اسمارت فون به بیرون درز پیدا کرده است که قصد داریم در ادامه آنها را برایتان به اشتراک بگذاریم پس با گویا آی تی همراه باشید.

ذر تصاویر منتشر شده جدید اولین نکته ای که به وضوح به چشم می خورد طراحی مشابه و یکدست این دو اسمارت فون جدید است. زیرا اگر از طرفداران گوشی های نکسوس باشید قطعا می دانید که ساختار و طراحی ظاهری گوشی های نکسوس همواره تفاوت های چشمگیری با یکدیگر داشته است. اما همانطور که اشاره نمودیم این دو گوشی جدید از ظاهری متحد و یکپارچه بهره می برند.

pixel-xl-cases-1-w600

عکس هایی که به تازگی از مدل اکس ال به بیرون درز کرده دقیقا با انواع قبلی مشابهت دارد و این بار حتی در تصویر مربوط به مدل سفید رنگ می توان یک دکمه فیزیکی هوم را درست در زیر نمایشگر مشاهده کرد.

در خبر های قبلی اعلام شده بود که قرار است صفحه نمایش این گوشی با اندازه ۵٫۲ اینچی تولید شود برای مطالعه این مطلب به « گوشی هوشمند جدید نکسوس با صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی در حال ساخت است »مراجعه نمایید. از سایر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۰ و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۳۰ نام برد. همچنین این گوشی از ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره مند است. به گزارش گویا آی تی دوربین اصلی نکسوس جدید ۱۳ مگاپیکسل بوده و دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسل ثبت شده است. میزان نگهداری باتری نکسوس مارلین  که توسط کمپانی HTC تولید شده است را ۳۴۵۰ میلی‌آمپرساعت تخمین زده اند در خبری قبلا به همکاری کمپانی گوگل و HTC در این مقاله اشاره نموده بودیم « همکاری گوگل و htc در طراحی نکسوس های جدید». شنیده ها حاکی از آن است که این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید ۷ نوقا عرضه خواهد شد.

در ادامه می توانید تصاویر دیگری از این موبایل و قاب طراحی شده برای آن را مشاهده نمایید.

pixel-case-1-w600 pixel-case-2-w600 pixel-case-3-w600   pixel-xl-cases-w600 pixel-xl-render-1-w600

نظرات و دیدگاه های خود را در این باره با گویا آی تی  و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید همچنین با ارسال این مطلب روی شبکه های اجتماعی تان دیگران نیز از این مطلب آگاه نمایید.

“برای آگاهی از اخبار روز تکنولوژی و آموزشهای کاربردی با کانال تلگرام گویا آی تی همراه باشید”

منبع:

phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *