بروز رسان جدید Google Maps کاربران اندرویدی را با یک نور آبی هدایت می کند

بروز رسان جدید Google Maps کاربران اندرویدی را با یک نور آبی هدایت می کند
  • 1395/6/31
  • زهرا معبودی
  • 0

کمپانی گوگل یکی از کمپانی هایی است که همواره به دنبال بروز رسانی و تولید آپدیت های جدید برای نرم افزار های کاربردی خود است. همانطور که می دانید یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های گوگل، سرویس نقشه این کمپانی (Google Maps) می باشد. گوگل به تازگی بروزرسان جدیدی برای این اپلیکیشن محبوب معرفی نموده که در ادامه قصد داریم به قابلیت های جالب آن بپردازیم. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید.

گوگل به تازگی بروز رسان اندرویدی جدیدی را برای سرویس محبوب نقشه خود منتشر نموده که قادر به تشخیص جهت و مسیر حرکت فرد می باشد. پس از نصب این بروز رسان شما بر روی نقشه خود شاهد پرتوی نوری آبی رنگی خواهید بود که درست مثل یک چراغ قوه در جهت حرکت شما مسیر را روشن خواهد نمود.

این پرتو همچنین به شما در تشخیص اینکه آیا قطب نمای موبایل تان اشتباه کار می کند یا خیر کمک می نماید و در کنار آن می توانید درستی مسیرها را نیز مشخص نمایید. برای استفاده هرچه بهتر از این قابلیت تازه تمام چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که هرچه پرتوی تعیین کننده مسیر شما باریک تر باشد میزان دقت آن نیز بالاتر خواهد بود. به این ترتیب، اگر متوجه شدید که پرتو مرتبا عریض تر می شود آنگاه می توانید مطمئن باشید که موبایل شما دچار مشکل شده است.

البته این عریض تر شدن پرتو نگران کننده نخواهد بود زیرا گوگل برای رفع این مشکل راهی را نیز مشخص نموده و عنوان کرده این اختلال در عملکرد ممکن است بنابر دلایل مختلفی از جمله عبورتان از مقابل یک قطعه آهن رخ داده باشد. برای رفع مشکل نیز تنها کافیست موبایلتان را در دست گرفته و با استفاده از آن عدد هشت را در هوا ترسیم کنید.

New update of Google Maps

ممکن است انجام این کار در اماکن عمومی کمی درنظر دیگران مضحک جلوه کند، اما اگر نگاه های کنجکاو دیگران شما را آزرده خاطر نمی کند، گوگل اطمینان داده که با انجام این کار ظرف یک یا دو دقیقه مشکل رفع می شود.

به نظر شما این بروز رسان جدید تا چه اندازه می تواند برای کاربران مفید و موثر باشد؟ نظرات و دیدگاه های خود را در این باره با گویا آی تی  و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید همچنین با ارسال این مطلب روی شبکه های اجتماعی تان دیگران نیز از این مطلب آگاه نمایید.

“برای آگاهی از اخبار روز تکنولوژی و آموزشهای کاربردی با کانال تلگرام گویا آی تی همراه باشید”

منبع:

engadget

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *