بررسی مشکلات بوجود آمده در موبایل Nexus 5X به وسیله آپدیت اندروید نوقا: راه حل چیست؟

بررسی مشکلات بوجود آمده در موبایل Nexus 5X به وسیله آپدیت اندروید نوقا: راه حل چیست؟
  • 1395/7/1
  • زهرا معبودی
  • 0

یکی از ویژگی ها و مزیت های موبایل های نکسوس دست یابی سریع به نسخه های جدید اندروید و همچنین امکان تجربه اندروید خالص می باشد. زیرا پس از بروز رسانی نسخه های اندروید معمولا اولین موبایل هایی که امکان بروز رسانی به نسخه جدید این سیستم عامل را خواهند داشت مالکان دیوایس های نکسوس هستند. با این وجود به نظر می رسد آپدیت جدید اندروید برخی از نکسوس ها را با مشکلات سخت افزاری مواجه می نماید. با گویا آی تی همراه باشید تا جزئیات دقیق تری را از این مطلب در اختیارتان قرار دهیم.

Nexus-5X-official-840x473

اگر از مالکان نکسوس های ۵X هستید و هنوز آخرین نسخه اندروید را برای دیوایس خود دریافت نکرده اید بهترست کمی صبر نمایید زیرا این نسخه برخی از Nexus 5X را به مشکلات سخت افزاری دچار نموده است.

به نظر می رسد که آپدیت اندروید ۷٫۰ نوقا، نوعی مشکل سخت افزاری در تعداد محدودی از دستگاه های ۵X به وجود می آورد که سبب می شود اسمارت فون مورد اشاره دائماً و به صورت اتفاقی ریبوت شود. گوگل می گوید که از این مشکل باخبر است اما گویا هنوز راه حلی برای آن نیافته و کاربران صرفاً باید دستگاه خود را تعمیر کرده یا آن را تعویض نمایند.

یکی از مسئولان این کمپانی در صحبت های خود برای رفع این مشکل عنوان نمود:

«ما می دانیم که درصد کمی از کاربران در حال تجربه مشکل گیر افتادن در چرخه بوت ۵X هستند. ما به بررسی مسئله ادامه خواهیم داد، اما تایید می کنیم که این مشکلی سخت افزاری است. آن دسته از افرادی که در حال حاضر با مشکل روبرو شده اند، با فروشگاه خود تماس گرفته و از گارانتی تعویض یا تعمیر بهره گیرند. به خاطر این اتفاق از شما عذرخواهی می کنیم و بابت صبرتان قدردان هستیم.»

Google-Nexus-5-black-aa-3-645x362

کاربرانی که در این چرخه ریبوت گیر افتاده اند اذعان نمودند که روش های مختلفی چون پاک کردن حافظه داخلی، فکتوری ریست و حتی بوت در حالت Safe Mode را تست کرده اند و هیچ یک راهگشا نبوده است بنابراین اگر پس از آپدیت نسخه سیستم عامل نوقا، نکسوس ۵X شما هم در حلقه ریبوت گیر افتاد بهتر است به جای اتلاف وقت و تست مجدد تمامی این راه ها به دنبال تعمیر گوشی خود باشید.

نظرات و دیدگاه های خود را در این باره با گویا آی تی  و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید همچنین با ارسال این مطلب روی شبکه های اجتماعی تان دیگران نیز از این مطلب آگاه نمایید.

“برای آگاهی از اخبار روز تکنولوژی و آموزشهای کاربردی با کانال تلگرام گویا آی تی همراه باشید”

منبع:

Phone Arena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *