معرفی مرکز مشاوره تلفنی شبانه روزی همراه رایانه

معرفی مرکز مشاوره تلفنی شبانه روزی همراه رایانه
  • 1395/7/5
  • عطا عبدالغفاری
  • 0

با توجه به گسترش استفاده از رایانه و موبایل در زندگی روز مره ، کاربران با مشکلات و مسائل مختلفی روبرو می شوند که گاها در حل این مشکلات ناتوان هستند .در چنین مواقعی لزوم در دسترس بودن یک منبع پاسخگو و مرکز حل مشکل
رایانه و موبایل بیش از هر زمانی حس می شود .

همراه رایانه یکی از مراکز مشاوره تلفنی شبانه روزی می باشد که به صورت بیست و چهار ساعته به صورت تلفنی به کاربران در زمینه حل مشکلات رایانه و موبایل خدمات ارائه می دهد ..
در صورتی که شما در هنگام استفاده از رایانه و موبایل به هر مشکلی بر بخورید از قبیل نصب ویندوز ، نصب سخت افزار و نرم افزار ، مشاوره خرید موبایل و کامپیوتر و …. می توانید شماره تلفن  ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را از طریق تلفن ثابت شماره گیری نمایید .

فرض کنید شما مشکوک می شوید به اینکه کسانی از اینترنت وای فای شما استفاده می کنند اولین کاری که به ذهنتان می رسد تغییر رمز وای فای می باشد .برای تغییر رمز وای فای کافیست با مرکز همراه رایانه تماس بگیرید تا کارشناسان این مرکز به راحتی قدم به قدم مراحل انجام این کار را آموزش بدهند .

همچنین این مرکز در زمینه دانلود و نصب درایور نیز به کاربارن عزیز خدمات مشاوره ارائه می دهد . ممکن هست شما بعد از دانلود درایور یک سخت افزار برای نصب و راه اندازی سخت افزار با مشکل روبرو شوید ، در این صورت هم می
توانید از خدمات مرکز همراه رایانه بهره ببرید  .

مرکز همراه رایانه به صورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل آماده پاسخگویی به سولاات و مشکلات رایانه ای و موبایلی شما می باشد و در حل مشکلات رایانه به شما کمک می کند  .

همچنین برای دانلود درایور می توانید به سایت دانلودکار که از سایت های زیر مجموعه این مرکز می باشد مراجعه نمایید و درایور و سایر نرم افزار های مورد نیاز خود را دانلود کنید .

 

شماره تلفن  ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را از طریق تلفن ثابت شماره گیری نمایید .

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *