کمپانی الفون فبلت اقتصادی جدید خود را معرفی نمود

کمپانی الفون فبلت اقتصادی جدید خود را معرفی نمود
  • 1395/7/7
  • زهرا معبودی
  • 0

کمپانی الفون یکی از کمپانی های سازنده گوشی های موبایل است که معمولا محصولات خود را به ایران نیز عرضه می نماید. این کمپانی به تازگی از فبلت جدیدی رونمایی نموده که از ویژگی ها و قابلیت های جالب توجهی برخوردار است. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا اطلاعات دقیقی از این فبلت جدید در اختیار شما قرار دهیم.

the-elephone-c1-1

C1 نام محصول جدید کمپانی الفون می باشد. کمپانی که در تولید گوشی های اقتصادی راه طولانی ای را پیموده. این کمپانی به تازگی از فبلت جدید خود رونمایی نموده است، محصولی که علاوه بر قیمت فوق العاده پایین، سخت افزار و ویژگی های جالب توجهی را نیز داراست.

از جمله ویژگی های این فبلت می توان به نمایشگر ۵٫۵ اینچی تمام اچ دی در کنار چیپ مجتمع ۶۴ بیتی MT6737  مدیاتک، مجهز به سنسور دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پنل پشتی، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره نمود. این فبلت همچنین مجهز به درگاه ورود سیم کارت دوم و اسلات کارت حافظه Micro SD با ظرفیت حداکثر ۶۴ گیگابایت می باشد.

حافظه رم در نظر گرفته شده برای این فبلت ۲ گیگابایت می باشد. پردازشگر گرافیکی Mali T720MP، سنسور اثر انگشت، به همراه بدنه تمام فلزی و اندروید مارشمالو از دیگر ویژگی های قابل توجه این تلفن هوشمند بسیار ارزان قیمت هستند.

این محصول جدید کمپانی الفون که قیمت ۱۲۰ دلار برای آن در نظر گرفته شده است قرار است با دو رنگ طلایی و آبی تولید و روانه بازار شود. البته تا کنون  هیچ خبری از تاریخ عرضه رسمی این تلفن همراه اعلام نشده است، در صورت تمایل می توانید اطلاعات و جزئیات دقیق تر این فبلت را در عکس ها مشاهده نمایید.

the-elephone-c1-2 the-elephone-c1-4 the-elephone-c1-5 the-elephone-c1-6 the-elephone-c1-7 the-elephone-c1-8 the-elephone-c1-9 نظرات و دیدگاه های خود را درباره این محصول جدید کمپانی الفون با دیگرکاربران مجله اینترنتی گویا آی تی درمیان بگذارید، همچنین با اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی خود دیگران رانیز از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی های نو آگاه نمایید.

منبع:

phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *