تصاویر منتشر شده از اسمارت فون جدید بلک بری خبر از حسگر اثر انگشت و لبه های خمیده می دهد

تصاویر منتشر شده از اسمارت فون جدید بلک بری خبر از حسگر اثر انگشت و لبه های خمیده می دهد
  • 1395/7/7
  • زهرا معبودی
  • 0

با وجود اینکه هنوز زمان زیادی از عرضه گوشی هوشمند DeTEK50 ساخت کمپانی بلک بری نمی گذرد اما ظاهرا این کمپانی خود را برای معرفی یک اسمارت فون اندرویدی دیگر آماده می کند. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا اطلاعات این اسمارت فون جدید را با شما در میان بگذاریم.

به تازگی تصاویری از محصول جدید کمپانی بلک بری به بیرون درز پیدا نموده که نشان می دهد این کمپانی در حال تولید محصول اندرویدی جدیدی است. هرچند پیش از این نیز تصاویری کم کیفیت از این گوشی منتشر شده بود اما به نظر می رسد تصاویر این بار عکس های خبری هستند و کیفیت بالای آنها می تواند جزئیات مناسبی را از این اسمارت فون در اختیارمان قرار دهد.

این اسمارت فون که ظاهرا DETEK60 نام گذاری شده است سومین نسخه موبایل های اندرویدی این کمپانی پس از Priv و نسخه قبلی اش محسوب می گردد.

اولین موضوعی که در تصاویر منتشر شده به چشم می آید تشابه ظاهری بیش از حد این گوشی با نسخه پیشین خود است و به نظر می رسد علیرغم طراحی بهتر، تفاوت چشمگیری با یکدیگر نداشته باشند.

این اسمارت فون که مانند برادر بزرگ تر خود توسط کمپانی  TEL (کمپانی تولید کننده موبایل های آلکاتل) توسعه یافته است دارای انحنایی مختصر در لبه های خود (هم در بخش جلویی بدنه و هم پشت)  می باشد و می توان گفت که در دسته اسمارت فون های پیشرفته قرار می گیرد.

blackberry-dtek60-2

در شایعاتی که پیش از این منتشر شده به نظر می رسد این گوشی از مشخصات سخت افزاری زیر برخوردار خواهد بود:

نمایشگری ۵٫۵ اینجی از نوع Quad HD  با رزلوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل

چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام

چهار گیگابایت رم

۳۲ گیگابایت حافظه داخلی

دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی

دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی

باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

همچنین به نظر می رسد این گوشی قرار است از حسگر اثر انگشت نیز بهره مند باشد.

blackberry-dtek60-4

گفته می شود که این موبایل در تاریخ یازدهم اکتبر با قیمت ۶۹۹ دلار کانادا به بازار این کشور عرضه می شود و برچسب قیمتی آن در آمریکا برابر با ۵۳۰ دلار خواهد بود.

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این مطلب با دیگر کاربران مجله اینترنتی گویا آی تی درمیان بگذارید، همچنین با اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی خود دیگران رانیز از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی های نو آگاه نمایید.

منبع:

phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *