حادثه انفجار یک تبلت دیگر سامسونگ در پرواز آمستردام منجر به فرود اضطراری هواپیما شد

حادثه انفجار یک تبلت دیگر سامسونگ در پرواز آمستردام منجر به فرود اضطراری هواپیما شد
  • 1395/7/7
  • زهرا معبودی
  • 1

کمپانی سامسونگ روز گذشته در خبری اعلام نموده بود که پس از فراخوان جهانی صادر شده از سوی این کمپانی به منظور جمع آوری نسخه های معیوب این فبلت، حدود شصت درصد آنها از بازارهای آمریکا و کره جنوبی جمع آوری شده و با نسخه های سالم و امن تعویض گردیده اند.

این خبر خوشحال کننده نوید آرامش و تمام شدن تمامی هیاهو های این مدت برای کمپانی سامسونگ را به همراه داشت. اما متاسفانه این خوشحالی دوام چندانی نداشت زیرا دیروز  با انتشار گزارش انفجار یکی از فبلت های امن این کمپانی دوباره همه چیز از سر گرفته شد. اما ماجرا به همین جا ختم نمی شود زیرا امروز نیز حادثه ای برای یکی از تبلت های این کمپانی رخ داده است.

بر اساس گزارش  ABC News یکی از پرواز های دلتا از دیترویت به مقصد آمستردام به دلیل انفجار یکی از تبلت های سامسونگ مجبور به فرود اضطراری در منچستر انگلستان شده است.

بر اساس این گزارش، مالک این تبلت آن را در کابین بالای سر خود قرار داده بوده اما در جریان پرواز تبلت به بیرون افتاده و درون لولای پشتی و سطح زیرین صندلی گیر کرده است. کمی بعد دود از بدنه این تبلت بلند شده و همین امر خلبان را مجبور نمود که هواپیما را روی زمین بنشاند.

Note 7 aircraft explosion in Amsterdam

خطوط هوایی دلتا پس از فرود این صندلی را تعویض نموده و مسیر خود به مقصد آمستردام را از سر گرفته است. اما اداره هوانوردی آمریکا بیان نموده که تحقیقاتی را به منظور شناسایی عوامل موثر در این حادثه انجام خواهد داد.

نکته قابل توجه در این حادثه این است که برخلاف موارد آتش سوزی ها و انفجار های دیگری که از نوت ۷ های سامسونگ گزارش شده است این آتش سوزی در اثر معیوب بودن باتری تبلت مورد بحث رخ نداده است و دلیل آن اتفاقات زیست محیطی پیرامون تبلت و همچنین فشار میان صندلی بوده که این حادثه را رقم زده است.

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این مطلب با دیگرکاربران مجله اینترنتی گویا آی تی درمیان بگذارید، همچنین با اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی خود دیگران رانیز از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی های نو آگاه نمایید.

منبع:

phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *