چگونه تمام تب های سافاری را در iOS 10 همزمان ببندیم؟

چگونه تمام تب های سافاری را در iOS 10 همزمان ببندیم؟
  • 1395/7/9
  • زهرا معبودی
  • 0

عموما گوشی ها و تبلت های اندرویدی از مرورگر گوگل کروم، برای جستجوی کاربران به طور پیش فرض استفاده می کنند. بدین معنی که، وقتی یک گوشی اندرویدی خریداری می کنید، نیازی به نصب مرورگر نیست و به راحتی می توانید در میان اپلیکیشن ها آیکون چند رنگ و خوش رنگ گوگل کروم را پیدا کنید و وبگردی تان را از این طریق آغاز کنید. اما در اپل همه چیز انحصاری است. سال هاست مرورگر سافاری، روی این سیستم ها در حال فعالیت است. هر چند سافاری کارایی اش به میزان کارایی گوگل کروم و حتی فایرفاکس نیست اما اپل کماکان آن را دوست دارد. یکی از نقص هایی که کاربران در io9 به قبل داشته اند این بوده که وقتی چند تب را با هم باز می کنند، دیگر نمی توانند همه آن ها را با هم ببندند. یعنی باید یکی یکی آن ها را بسته و این زمان زیادی را از آن ها تلف می کند.

از آن جا که خیلی از کاربران از این موضوع گلایه داشته اند، اپل در iOS 10 دست به کار شده و این قابلیت را بهینه سازی کرده است. توصیه گویا آی تی به شما این است که ابتدا از گوشی اپل پشتیبان گیری کنید و بعد آن را به iOS 10 ارتقا دهید تا بتوانید از قابلیت جدید سافاری بهره مند شوید.

حالا وارد برنامه سافاری شوید و به چند وب سایت سر بزنید به طوری که هر کدام روی یک تب فعال باشد.

how-to-close-all-safari-tabs-at-once-in-ios-10

در چنین شرایطی، باید وارد گزینه tabs شوید. بدین طریق انگشت خود را روی آن نگهدارید.

وقتی به اندازه کافی انگشت خود را نگهداشتید، با گزینه ای روبرو می شوید که به صورت Close [x]Tabs نمایش داده می شود.

how-to-close-all-safari-tabs-at-once-in-ios-10

در قسمت x شمار تب هایتان را به شما نمایش می دهد. بعد از آن به راحتی با زدن این کلید، تب ها را ببندید و در نهایت گزینه done را فراموش نکنید

how-to-close-all-safari-tabs-at-once-in-ios-10

نظر شما در مورد این آموزش فوق العاده کاربردی چیست؟ آیا تا کنون به چنین نیازی برخورد کرده اید در حالی که برایش راه حلی وجود نداشته است؟ از چه ترفند هایی در مرورگر های گوشی تان استفاده می کنید تا وبگردی سریع تری داشته باشید؟ نظر خود را با https://cdn.gooyait.com در میان بگذارید، و با انتشار این آموزش روی شبکه های اجتماعی به دیگران هم کمک کنید تا با قابلیت های جدید iOS 10 آشنا شوند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *