چگونه اپلیکیشن های گوگل پلی را دانلود کنیم؟

چگونه اپلیکیشن های گوگل پلی را دانلود کنیم؟
  • 1395/7/16
  • زهرا معبودی
  • 1

اگر سری به گوگل پلی بزنید مطمئنا برنامه های کاربردی زیادی را می بینید که یا به آن ها نیاز مُبرَم دارید یا اینکه دوست دارید یک بار هم که شده آن ها را نصب کنید و با این اپلیکیشن ها کار کنید اما نکته مهم این است که استفاده از این سرویس کماکان برای ایرانی ها دارای محدودیت هایی است که به راحتی یا بهتر بگوییم، به هیچ وجه نمی توانید از آن استفاده کنید. اما این بار گویا آی تی قصد دارد به شما یاد دهد که چگونه به راحتی از اپلیکیشن های گوگل پلی استفاده کنید و آن ها را دانلود کنید.

 شاید نام نرم افزار Apk Downloade را شنیده باشید. این برنامه یک صفحه اختصاصی دارد که بهتر است برای شروع از آن جا شروع کنیم. به صفحه اصلی Apk Downloade بروید و افزونه این برنامه رایگان را دانلود کنید و آن را به مرورگر کروم خود بیفزایید.

 روش نصب افزونه در گوگل کروم به طور دستی

برای این کار باید به بخش تنظیمات گوگل کروم بروید و از آن جا وارد بخش افزونه ها یا Extensions را در سمت چپ شوید.

 در این بخش باید Developer Mode را پیدا کنید و آن را تیک دار کنید. بعد از این کار، فایلی که از افزونه مورد نظر در مرحله اول دانلود کرده اید را به فضای بخش اکستشن بیاورید و در آن رها کنید تا شروع به آپلود و نصب شدن نماید.

دانلود از گوگل پلی

وقتی افزونه Apk Downloader را نصب کردید به قسمت Option آن بروید و از آن جا، در بخش ایمیل و رمز عبور، یک آدرس جیمیل یا ایمیل و رمز عبور خودتان را وارد کنید.

دانلود از گوگل پلی

 حالا شما به کد گوشی اندرویدی یا Android Device Id نیاز دارید که باید آن را از گوشی و تبلت خود دریافت کنید و به افزونه معرفی کنید. اگر نمی توانید به شیوه معمول این کد را دریافت کنید از اپلیکیشن Device Id می توانید استفاده کنید.

دانلود از گوگل پلی

وقتی این کد را پیدا کردید باید در آخرین مرحله از معرفی آدرس ایمیل و پسورد، آن را بنویسید و وارد شوید یعنی گزینه log in را بزنید. وقتی که وارد شدید، در همان جا عبارت Save Setting را مشاهده خواهید کرد که باید روی این هم کلیک کنید.

دانلود از گوگل پلی

 حالا که تنظیمات شما تکمیل شد، باید به گوگل پلی بروید و نرم افزارهای دلخواه خود را پیدا کنید، در ادامه به بالای مرورگر دقت کنید، تا آیکون مجوز دانلود اپلیکیشن مورد نظر را مشاهده کنید.

دانلود از گوگل پلی

این فرصتی مناسب است که این افزونه به شما داده تا در ایران با محدودیت های مختلف، به راحتی با یک کلیک صاحب اپلیکیشن های گوگل پلی شوید.

یک ترفند ساده تر:

اگر می خواهید تنها یکی دو برنامه را دانلود کنید و نیاز به نصب افزونه ندارید، یا اینکه از کاربران کروم نیستید و یا اینکه اصلا با مرورگر و افزونه ها به مشکل برخورده اید، می توانید به راحتی با استفاده از این لینک، اپلیکیشن های گوگل پلی را دانلود کنید.

تا کنون شما نیاز به اپلیکیشن های گوگل پلی پیدا کرده اید؟ برای دانلود اپلیکیشن های گوگل پلی از چه ترفندی استفاده کرده اید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید و پیشنهادات خود را برای دوستانتان بنویسید. همچنین این مطلب را روی شبکه های اجتماعی منتشر کنید چرا که بسیاری از افراد هم اکنون به دنبال این ترفند هستند و از آن بی خبرند.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام وخسته نباشید بی تعارف کارتون درسته، یعنی دربین اینهمه مدعی وسایتهای مختلف شماها باعملکرد خودتان، اعتبار خاصی کسب کرده اید بنحوی که من کاربر برنامه ها ونظر ات شمارا بااطمینان بیشتری می پذیرم درودو سپاس برشما . موفق باشید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *