تصاویر جدید اچ‌تی‌سی Bolt، از یک بدنه فلزی برای این گوشی حکایت دارد

تصاویر جدید اچ‌تی‌سی Bolt، از یک بدنه فلزی برای این گوشی حکایت دارد
  • 1395/7/24
  • مقدم
  • 0

همان‌طور که پیش‌تر در گویا آی‌تی خواندید، شرکت اچ‌تی‌سی تایید نموده که تولید گوشی‌های هوشمند پیکسل گوگل برعهده این سازنده تایوانی بوده است. این موضوع، فرصت بسیار مناسبی برای اچ‌تی‌سی است که به رقابت با سازندگان بزرگ بازار گوشی‌های هوشمند، بازگردد و به همین‌منظور، شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد شرکت اچ‌تی‌سی بر روی گوشی‌های هوشمند جدیدی از جمله اچ‌تی‌سی Bolt مشغول به کار است. چندین هفته است که گمانه‌زنی‌ها مختلفی درباره مشخصات‌فنی اچ‌تی‌سی Bolt وجود دارد اما به‌تازگی، تصاویر جدیدی از این گوشی منتشر شده است که طراحی آن‌را به طور کامل نشان می‌دهد. در ادامه مطلب با ما، همراه باشید.

همان‌طور که مشاهده می‌شود، اچ‌تی‌سی Bolt، طراحی پرچم‌دار فعلی اچ‌تی‌سی یعنی HTC 10 را به قرض گرفته است؛ تصاویر تازه منتشرشده، نشان می‌دهد که این گوشی از یک بدنه فلزی و حسگر اثرانگشت در دکمه Home استفاده می‌کند. یکی از خرده‌هایی که بسیاری به پرچم‌دار قبلی اچ‌تی‌سی گرفته‌اند، طراحی نه‌چندان مناسب دکمه‌های زیر صفحه‌نمایش است و با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که شرکت اچ‌تی‌سی، چندان تمایلی به تغییر آن‌ها در اچ‌تی‌سی Bolt ندارد!

HTC Bolt 2

در کنار این موضوع، به‌نظر می‌رسد که شرکت اچ‌تی‌سی از تصمیم سازندگان دیگر برای حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا از گوشی‌های هوشمند خود، استقبال کرده است و به‌همین جهت، اچ‌تی‌سی Bolt ممکن است به‌عنوان اولین گوشی‌هوشمند اچ‌تی‌سی، بدون جک ۳٫۵ میلی‌متری عرضه شود. البته همان‌طور که ذکر شد، این موضوع چندان تازه نیست و پیش از اچ‌تی‌سی، سازندگان مطرح دیگری نظیر اپل و موتورولا، محصولاتی را بدون جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا به بازار عرضه نموده‌اند. به همین جهت، به احتمال زیاد به یک هدفون سازگار با درگاه یواس‌بی Type-C نیاز خواهید داشت.

اندروید نوقا و سه گیگابایت حافظه رم؛ اچ‌تی‌سی Bolt در رقابت با محصولات دیگر، چه حرفی برای گفتن دارد؟

شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد گوشی جدید اچ‌تی‌سی با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ گوگل و رابط‌کاربری سنس ۸٫۰ به بازار عرضه خواهد شد. علاوه‌براین، به‌نظر می‌رسد که اچ‌تی‌سی Bolt به سه گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌داخلی قابل‌گسترش مجهز شده باشد. البته با توجه به برچسب قیمتی احتمالی برای این مدل، این مشخصات چندان قابل‌توجه به نظر نمی‌رسد!

در کنار این مشخصات، شایعات منتشرشده از عرضه اچ‌تی‌سی Bolt با بلندگوهای بوم‌ساند که هر یک دارای آمپلی‌فایر اختصاصی است؛ حکایت دارد. بنابر گمانه‌زنی‌های موجود، اچ‌تی‌سی Bolt در اواخر ماه جاری میلادی در ایالات‌متحده و چند بازار جهانی دیگر، عرضه خواهد شد؛ بنابراین، مشخصات بیشتری از این مدل در هفته‌های آتی فاش می‌شود.

منبع:

softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *