چگونه مقالات LinkedIn را ذخیره کنیم؟

چگونه مقالات LinkedIn را ذخیره کنیم؟
  • 1395/7/25
  • زهرا معبودی
  • 0

شبکه اجتماعی LinkedIn  یکی از شبکه هایی است که بیشتر اعضای آن را متخصصین و افرادی تشکیل داده اند که از نظر حرفه ای، چیزی بیش از یک کاربر معمولی از دور همی های اجتماعی می خواهند. LinkedIn  به شما اجازه می دهد تا بتوانید انواع محتوا را روی این شبکه منتشر کنید. ویژگی ارسال مقاله در این شبکه بسیار کاربردی و پر طرفدار است، به همین دلیل عموما مقالات بسیار خوبی توسط متخصصین در این شبکه منتشر می شود. شما می توانید به عنوان یکی از اعضای این شبکه اجتماعی، در آن ثبت نام کنید و مقالات مهم را مورد بررسی قرار دهید. مثلا می توانید صفحه ی کسب و کار مورد علاقه تان را در این شبکه دنبال کنید و مقالات آن را در فید LinkedIn دنبال نمایید.

how-to-save-articles-from-your-linkedin-feed

اما شاید شما در حال مطالعه LinkedIn وقت کافی برای خواندن مقالات نداشته باشید، و اگر این مقاله را از دست بدهید، ناراحت باشید. خوشبختانه مدت ها پیش فیس بوک این فرصت را به کاربرانش داد تا در چنین شرایطی بتوانند مقالات و به طور کلی محتوای مورد علاقه خود را ذخیره کنند اما این بار لینکدین هم دست به کار شده تا این مشکل را برای کاربران رفع کند.

فرض می کنیم که شما هم اکنون در حال مطالعه یک مقاله هستید که لازم است دوباره در روزهای آتی به آن دسترسی پیدا کنید. راه حل ساده این است که از متن آن اسکرین شات تهیه کنید اما حرفه ای تر ها از قابلیت ذخیره مقاله در LinkedIn  استفاده می کنند.

در چنین شرایطی، باید وارد اکانت خود بشوید و مقاله مورد نظر را باز کنید.

در کنار عنوان مقاله، یک علامت بوکمارک قرار دارد.

how-to-save-articles-from-your-linkedin-feed

اگر روی این دکمه ضربه بزنید، آبی خواهد شد و این بدین معنی است که مقاله مورد نظر ذخیره شده است. یک پیام نوتیفی نیز هنگام ذخیره سازی این مقاله ارسال می شود که مطمئن باشید عملیات به خوبی صورت گرفته است.

بعد از اینکه مقاله را ذخیره کردید باید در پروفایل خود به بخش ME بروید. در آن جا مقالاتی که از پیش ذخیره کرده اید، در کنار این مقاله جدید قابل نمایش است. حتی می توانید شمار مقالاتی که ذخیره کرده اید را مشاهده کنید:

how-to-save-articles-from-your-linkedin-feed

البته در مورد استفاده از این قابلیت نیز باید بدانید که، ویژگی ذخیره سازی مقالات LinkedIn  صرفا برای کاربرانی که از اپلیکیشن LinkedIn  بری اندروید و یا IOS استفاده می کنند کاربرد دارد ولی کاربران دسکتاپ هم اکنون از این قابلیت برخوردار نیستند.

نکته بعدی این است که این مقالات، که در بخش ME ذحیره شده اند، از روال خاص و مشخصی پیروی نمی کنند. مثلا این مقالات بر اساس حروف الفبا و یا تاریخ انتشارشان ذخیره نمی شوند. عموما آخرین مقالات ذخیره شده در بالاتر قرار می گیرند بنابراین برای کاووش میان مقالات ذخیره شده خود، به زمان ذخیره سازی و ترتیب آن ها دقت کنید.

نظر شما در مورد قابلیت ذخیره سازی مقالات و محتوای لینکدین چیست؟ آیا این قابلیت برای سایر شبکه های اجتماعی، ضرورت دارد؟ نظر خود را در این باره با ما درمیان بگذارید و با انتشار این مقاله روی شبکه های اجتماعی، به نشر عمومی دانش کاربردی وب کمک کنید.

منبع: addictivetips

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *