تهدید کارکنان سامسونگ در صورت درز اطلاعات گلکسی S8

تهدید کارکنان سامسونگ در صورت درز اطلاعات گلکسی S8
  • 1395/7/28
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

با توجه به افتضاحی که برای گلکسی نوت ۷ برای سامسونگ پیش و موجب افت سود و خدشه دار شدن شهرت و اعتبار این شرکت بزرگ در حوزه تکنولوژی شد، اکنون بزرگترین تولید کننده گوشی جهان قصد دارد تا بر روی پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی S8 مانور کند.

گویا آی تی – تا کنون برخی گمانه زنی ها و اخبار غیرموثق در مورد گلکسی S8 شنیده ایم اما با خبر شدیم که مسئولین رده بالای سامسونگ در تلاش هستند تا از درز هرگونه اطلاعات یا تصاویری در مورد این گوشی در جامعه مجازی خودداری کنند تا به سرنوشت نوت ۷ دچار نشوند.

بر طبق گزارشی که در روزنامه هرالد کره جنوبی امروز منتشر شد، مدیران سامسونگ به کارکنان و توزیع کنندگان خود اخظار داده اند که در صورت درز هرگونه اطلاعاتی از این گوشی به بیرون از شرکت به فرد یا افراد خاطی به شدت برخورد خواهد شد.

در ایمیلی منتسب به سامسونگ، شرکت از پرسنل خود خواسته تا شدیدترین موارد امنیتی را برای حفظ اطلاعات در مورد این گوشی را رعایت کنند و کارکنان در حفظ اسرار عملیاتی و اجرایی شرکت و محصولاتش کوشا باشند.
قسمتی از این ایمیل را در بخش زیر می توانید مشاهده کنید:
“درز اسرار عملیاتی شرکت می تواند منجر به خسارات جبران ناپذیری شود و شرکت را در معرض ریسک مالی بزرگی قرار دهد که خود منجر به از دست دادن شرکا و از بین رفتن اعتماد عمومی به شرکت می شود”

تا چند سال قبل، تولیدکنندگان گوشی های هوشمند قادر بودند تا لحظات آخر عرضه گوشی اطلاعات آن را مخفی نگه دارند اما در جامعه مدرن کنونی اطلاعات زیادی در مورد تک تک محصولات این شرکت ها وجود دارد و قبل از رونمایی همه تقریباً از مورد مشخصات این محصولات با خبر هستند. با تمام تمهیدات سامسونگ، شک داریم که این شرکت بتواند به دور از چشم همه به تولید گلکسی S8 بپردازد؛ حال باید دید آیا سامسونگ می تواند حیثیت از دست رفته خود را بازگرداند یا خیر؟

شما چه فکر می کنید؟ آیا سامسونگ می تواند از درز اطلاعات در مورد گلکسی s8 جلوگیری کند؟

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *