طراحی سیتروئن Trike بر پایه تلفیق سیتروئن ۲CV و Doniselli Duomo کلید خورد

طراحی سیتروئن Trike بر پایه تلفیق سیتروئن ۲CV  و Doniselli Duomo کلید خورد
  • 1395/8/1
  • زهرا معبودی
  • 0

به جرات می توان گفت سیتروئن ۲CV یکی از شناخته شده ترین خودرو های ساخته شده تا به امروز است و از آن طرف Doniselli Duomo یکی از سه چرخه های باربری کمتر شناخته شده محسوب می شود. طراح دوچرخه آقای لوکا آگنلی که اصلیت میلانی نیز دارد اخیرا تصمیم بر ترکیب این دو وسیله نقلیه گرفته است و یک سه چرخه ی برقی که در نوع خودش بی نظیر به حساب می رود را ساخته است.

citroen-doniselli-electric-tricycle-

تجهیزات و بخش عقب سیتروئن Trike از نمای نزدیک

اسم این وسیله ۲CV Paris نام دارد و طراحی خاص آن شامل بخش پشتی سه چرخه ی Duomo ساخت سال ۱۹۲۹ متصل به بخش جلویی ۲CV سال ۱۹۸۰ است. طبق گفته ی آقای آگنلی بزرگترین چالش ساخت این وسیله در تغییر دماغه جلویی خودرو به گونه ای در فریم سه چرخه جای گیرد و در عین حال  طراحی اصلی خود خودرو را حفظ کند، نهفته است.

citroen-doniselli-electric-tricycle-

نمای بخش جلویی سیتروئن Trike از نمای نزدیک

نیروی پدال زدن راننده همراه با موتور عقبی ۳۶ولت/ ۲۵۰ وات Bafang که خود توسط پک باتری ۳۶ ولت/ ۱۰ آمپر بر ساعت، پاناسونیک کار می کند، ترکیب می شود و وظیفه به حرکت در آوردن وسیله نقلیه را بر عهده دارد.

در بخش جلویی صندوقی قرار دارد که با به جلو خم شدن دماغه خودرو قابل دسترسی خواهد بود. دیگر امکانات این وسیله شامل چراغ های جلو و عقب LED، ترمز های کاسه ای در جلو و دیسکی در عقب، جعبه دنده  ۶ سرعته، سیستم تعلیق جلو اوریجینال سیتروئن و زین ساخت Brooks، هستند.

citroen-doniselli-electric-tricycle-

استفاده از بخش جلویی سیتروئن Trike به عنوان صندوق تجهیزات

آگنلی هم اکنون در حال کار بر روی تعدادی خریدار می باشد. اگر قصد خرید وسیله ی نقلیه اروپایی ای را دارید که با پدال کار می کند می توانید نسخه های پدالی Morgan Threewheeler  و Messerschmitt KR200 را هم در نظر داشته باشید.

citroen-doniselli-electric-tricycle-

بخش جلویی خودروی سیتروئن Trike

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این مطلب جالب، جذاب و مفید با دیگر کاربران مجله اینترنتی گویا آی تی در میان بگذارید و با اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی خود دیگران را نیز در بهره مندی از اطلاعات و اخبار روز دنیای خودرو آگاه نمایید.

منبع: newatlas

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *