کمپانی شیائومی از گوشی هوشمند Mi Note 2 رونمایی کرد.

کمپانی شیائومی از گوشی هوشمند Mi Note 2 رونمایی کرد.
  • 1395/8/4
  • زهرا معبودی
  • 0

کمپانی شیائومی بالاخره پس از مدت ها انتظار از گوشی هوشمند Mi Note 2  در یک رویداد اختصاصی رونمایی نمود. برای دریافت اطلاعات و جزئیات بیشتر درباره این محصول با گویا آی تی همراه باشید.

کمپانی چینی شیائومی مدتی است در حال تولید محصولی جدید با نام  Mi Note 2 است که به نظر می رسد برای رقابت با محصولاتی چون سری P9‌ هواوی و گلکسی اس ۷ اج تولید شده است. شیائومی روز گذشته از این اسمارت فون جدید خود رونمایی نمود.

پرچمدار جدید شیائومی که مانند نوت ۷ از لبه های خمیده در نمایشگر خود بهره مند است، با مشکلات پیش آمده برای این فبلت کهکشانی می تواند به سادگی طرفداران این سبک اسمارت فون را جذب خود نماید.

xiaomi-mi-note-2

در ساخت فریم این اسمارت فون از آلومینیوم سری ۷ که در صنعت هوافضا کاربرد دارد، استفاده شده است که باعث بالا رفتن استحکام آن می‌شود. همچنین پنل های پشت و جلوی اشیائومی نوت ۲ از جنس شیشه های ۳D‌ ساخته شده است که به کمک لبه های خمیده نمایشگر احساس بهره مندی از یک اسمارت فون حرفه ای و با کیفیت را به کاربر منتقل می نماید.

نخستین اسمارت فون شیائومی که از نمایشگر OLED بهره مند شده است در رنگ های  مشکی و نقره‌ای روانه‌ی بازار خواهد شد.

این کمپانی در مراسم رونمایی اسمارت فون جدید خود اعلام نمود که بهره گیری از شیشه ‌ی ۳D با پنل LCD کار دشواری است، از این رو در ساخت این اسمارت فون از یک نمایشگر نوآورانه‌ ی OLED به همراه شیشه‌ ی ۳D  که تا کناره‌های گوشی کشیده شده استفاده نموده است و این دقیقا مشابه چیزی است که در سایر گوشی‌های هوشمند با نمایشگر خمیده دیده‌ایم.

از ویژگی های این اسمارت فون می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نمایشگر ۵.۷ اینچ که ۷۷.۲ درصد از پنل جلویی اسمارت فون را به خود اختصاص داده است و حاشیه کمتری را به نسبت آیفون پلاس  اپل داراست. این نمایشگر همچنین از کنتراست ۱۰۰,۰۰۰:۱ و طیف رنگی ۱۱۰ درصدی NTSC بهره می ‌برد.
  • در ساخت این اسمارت فون از قوی ترین پردازنده فعلی موجد استفاده شده است که اسنپدراگون ۸۲۱ با فرکانس ۲.۳۵ گیگاهرتز می باشد.
  • حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی از نوع LPDDR4
  • ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی UFS 2.0
  • باتری با ظرفیت ۴۰۷۰ میلی‌آمپرساعت و با قابلیت پشتیبانی از Quick Charge 3.0‌
  • پردازنده‌ی صوتی AQSTIC HD با کیفیت صدای Hi-Fi و واپیچش پایین (۲۴ بیت / ۱۲۴ کیلوهرتز)
  • NFC، SAP‌ بهبود یافته، AGPS
  • این اسمارت فون از هشتمین نسخه رابط کاربری اختصاصی شیائومی به نام MIUI five ld fvn.
  • دوربین اصلی مجهز به سنسور قدرتمند ۲۲.۵۶ مگاپیکسلی IMX318 EXMOR RS سونی که از ژیروسکوپ ۳ محوره و EIS بهره می‌برد و امکان ثبت فیلم ۴K با امکان لرزش‌ گیری در سطح سخت‌افزاری را دارد. گشودگی دیافراگم این دوربین برابر f/2.0 و PDAF‌ ات.
  • در دوربین سلفی اسن اسمارت فون از  سنسور ۸ مگاپیکسلی IMX268 EXMOR RS با گشودگی دیافراگم f/2.0 و نسخه‌ ی سوم از نرم‌افزار beauty استفاده شده است. این دوربین مجهز به قابلیت فوکوس خودکار نیز هست.

xiaomi-mi-note-2

بر اساس روال همیشگی اسمارت فون های شیائومی، این مجصول جدید نیز از یک قیمت رقابتی و اقتصادی بهره مند است که برای نسخه پایه به مشخصات ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی،قیمت  ۴۱۳ دلاردر نظر گرفته شده است. همچنین برای نسخه ی ۶ / ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی نیز قیمتی معادل ۴۸۷ دلار تعین شده است.

آخرین نسخه از این محصول نیز با  مشخصات حافظه‌‌های رم و داخلی ۶ و ۱۲۸ گیگابایتی، از ۳۷ باند جهانی LTE قرار است با قیمت ۵۱۶ دلار روانه بازار شود.

شیائومی هنوز اطلاعاتی را در خصوص تاریخ عرضه‌ی می نوت ۲ منتشر نکرده است.

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این محصول جدید شیائومی با دیگر کاربران گویا آی تی  در میان بگذارید.

منبع GIZMOCHINA
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *