مدیر سامسونگ از ادامه پر قدرت پروژه هایش می گوید

مدیر سامسونگ از ادامه پر قدرت پروژه هایش می گوید
  • 1395/8/11
  • زهرا معبودی
  • 0

هرچند دفتر تولید و عرضه گلکسی نوت ۷ سامسونگ هنوز باز نشده، برای همیشه بسته شد اما آقای Kwon Oh-hyun مدیرعامل سامسونگ الکترونیکس معتقد است اتفاقات گذشته یک محرک قوی برای پیشرفت در آینده خواهد بود. با گویا آی تی همراه باشید.

کمپانی سامسونگ مرداد ماه امسال با رونمایی از جدید ترین پرچمدار خود با نام گلکسی نوت ۷ خود توانست نظرات علاقه مندان بسیاری را به خود جلب نماید. این فبلت بی نظیر که از تمامی تست های بی رحمانه کاربران با رو سفیدی بیرون آمده بود با گذشته کمتر از ۳ ماه خودش باعث نابودی همیشگی اش شد.

اسمارت فون کهکشانی جدید سامسونگ که قوی ترین و حرفه ای ترین موبایل ضد آب جهان شناخته شده بود متاسفانه با انفجار های پیاپی باتری خود از میدان به در شد و راه را برای رقبای دیگر خود مانند آیفون ۷ باز نمود.

مدیرعامل سامسونگ آقای Kwon Oh-hyun صبح امروز در یک بیانیه عمومی با مقدمه ای از نوت ۷ صحبت های خود را آغاز نمود و به گفتمان درباره تجارت و مشکلات و دشواری های آن پرداخت. بیشتر سخنان این مدیر کره ای پیرامون شکست تجاری در زمینه عرضه نوت ۷ چرخ می خورد.

galaxy-note-7

آقای Kwon در صحبت های خود بیان نمود: « سامسونگ تاکنون از پس شرایط دشوار متعددی بر آمده و ما همیشه از این اوضاع برای محک زدن مجدد خود و توانایی هایمان استفاده می کنیم تا قیامی نو داشته باشیم. ما از رخدادهای پیش آمده برای ارتقای کیفیت کارمان بهره برده، به خلاقیت های جدید فکر می کنیم و دیدگاهمان را در زمینه ارضای مصرف کنندگان ارتقا می بخشیم.»

هرچند این مدیر کره ای اشاره ای به مشکل باتری نوت ۷ ندارد اما در صحبتی از کارمندان و مهندسین خود می خواهد با نگاهی مجدد به عملکرد خود بیاندیشند از بازخورد تلاش ها و دستاورد هایشان راضی هستند یا خیر؟

مدیر عامل سامسونگ به مشتریان خود وعده داده است که از اتفاقات و حواشی پیرامون نوت ۷ درس گرفته و قرار نیست دیگر اشتباهاتی که در این باره انجام شده است را تکرار نموده و شاهد ایراداتی این چنینی در تولیدات این کمپانی باشیم.

کمپانی سامسونگ در حال حاضر و برای کسب اعتماد دوباره مصرف کنندگان و بدست آوردن بازار خود با ارائه پیشنهاداتی جذاب و ویژه قصد دلجویی از آنها را دارد.

منبع:

Reuters

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *