رندرهای جدیدی منتسب به گوشی میان‌رده موتو M موتورولا فاش شد

رندرهای جدیدی منتسب به گوشی میان‌رده موتو M موتورولا فاش شد
  • 1395/8/14
  • مقدم
  • 0

بنابر اطلاعات به‌دست‌آمده، شرکت موتورولا به‌زودی از یک گوشی میان‌رده با نام موتو M رونمایی خواهد کرد و براساس آنچه که می‌دانیم، این محصول در یک رویداد خبری در ۸ نوامبر به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد. با این‌حال، به‌تازگی، رندرهای جدیدی از گوشی میان‌رده موتورولا فاش شده است که طراحی آن‌را نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

همان‌طور که در رندر منتشرشده مشاهده می‌کنید، طراحی موتو M بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد اما آنطور که پیداست، شرکت سازنده در طراحی محصول میان‌رده جدید خود، نگاهی به محصولات اچ‌تی‌سی و بعضاً محصولات شرکت هوآوی، داشته است که البته، چندان بد نیست.

در تصویر ارائه‌شده، قابل مشاهده است که محصول میان‌رده جدید شرکت موتورولا از یک حسگر اثرانگشت، استفاده می‌کند و همانند بسیاری از محصولات دیگر، شرکت سازنده، این حسگر دوست‌داشتنی را در پایین دوربین در پشت گوشی، جای داده است. از آنجایی‌که تمامی موتو M در رندرهای تازه منتشرشده، دیده نمی‌شود؛ نمی‌توان با اطمینان گفت که این مدل از موتو ماد‌ها پشتیبانی خواهد کرد یا خیر.

motorola-moto-m-press-05در ابتدای مطلب، گفته شد که موتورولا M به‌عنوان یک محصول میان‌رده به بازار عرضه می‌شود و همین موضوع، انتظارات شما را از گوشی جدید موتورولا در بحث سخت‌افزار، کاهش می‌دهد. به همین جهت، موتو M از یک  صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل استفاده خواهد کرد که در مقایسه با دیگر محصولات، چندان بد به‌نظر نمی‌رسد.

با این‌حال، تراشه  هلیو P15  با هشت هسته پردازشی با فرکانس کاری ۲٫۲ گیگاهرتز به گوشی میان‌رده جدید شرکت موتورولا قدرت می‌دهد که البته، شرکت سازنده، می‌توانست از تراشه بهتری استفاده نماید زیرا شایعات پیشین، از یک تراشه سری ۶۰۰ اسنپدراگون کوالکام خبر داده‌اند. با توجه به سیاستی که شرکت سازنده در قیمت‌گذاری محصولات جدید خود دنبال می‌کند، مسلماً تراشه هلیو P15 ، چندان نمی‌تواند نظر مساعد کاربران را جلب نماید.

motorola-moto-m-press-03

هم‎‌چنین، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر عرضه موتورولا M با چهار گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی با قابلیت افزایش از طریق کارت‌حافظه جانبی، وجود دارد. دوربین اصلی بنابر اطلاعات فاش‌شده، یک شاتر ۱۶ مگاپیکسلی است و برای دوربین سلفی، شرکت سازنده از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

در کنار این شایعات، اعلام شده است که موتو M با یک باتری به ظرفیت ۳۰۵۰ میلی‌آمپر بر ساعت به بازار عرضه می‌شود که این موضوع با شایعات گذشته مبنی بر عرضه گوشی میان‌رده جدید شرکت موتورولا با یک باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپری، تناقض دارد. برای جزئیات رسمی باید تا ۸ نوامبر (۱۸ آبان‌ماه) منتظر ماند. دیدگاه خود را درباره مشخصات فاش‌شده موتورولا M بیان نمایید.

منبع: ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *