گوشی ارزان‌قیمت شیائومی ردمی ۴ با صفحه‌نمایش ۵ اینچی فول اچ‌دی، معرفی شد

گوشی ارزان‌قیمت شیائومی ردمی ۴ با صفحه‌نمایش ۵ اینچی فول اچ‌دی، معرفی شد
  • 1395/8/15
  • مقدم
  • 0

شرکت شیائومی، به‌تازگی از گوشی جدید ارزان‌قیمت شیائومی ردمی ۴ رونمایی کرده است که در سه مدل مختلف به بازار عرضه خواهد شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

هر سه مدل به عنوان یک گوشی ارزان‌قیمت در چین در دسترس خواهد بود و هنوز، اطلاعاتی از عرضه شیائومی ردمی ۴ در سایر بازارهای جهانی منتشر نشده است. شیائومی ردمی ۴ به یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی اچ‌دی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل مجهز شده است و تراشه چهار هسته‎ای اسنپدراگون ۴۳۰ کوالکام با فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز، به آن قدرت می‌دهد.

واحد گرافیکی آدرنو ۵۰۵، وظیفه پردازش محتوای گرافیکی را بر عهده دارد و شرکت سازنده، دو گیگابایت حافظه رم نیز برای شیائومی ردمی ۴ در نظر گرفته است. برای ذخیره محتوای مدنظر کاربران، ۱۶ گیگابایت حافظه‌داخلی به این گوشی اختصاص یافته است که می‌توانید با استفاده از یک کارت‌حافظه جانبی، آن‌را تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهید.

xiaomi-redmi-4

دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، بخش دیگری از مشخصات رسمی شیائومی ردمی ۴ را تشکیل می‌دهد. حسگر اثرانگشت در پشت گوشی و پایین دوربین اصلی، جای گرفته است و انرژی شیائومی ردمی ۴ توسط یک باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت تامین می‌شو که ماندگاری بسیار مناسبی را با توجه به مشخصات‌فنی آن، تضمین می‌کند.

این مدل با سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰ به‌همراه رابط‌کاربری MIUI 8 در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و خاکستری در ۷ نوامبر عرضه خواهد شد و شرکت سازنده، برچسب قیمتی ۱۰۴ دلاری را برای آن، در نظر گرفته است.

xiaomi-redmi-4-prime

شیائومی ردمی ۴ پرایم، یکی دیگر از محصولاتی است که شرکت شیائومی، آن‌را به همراه شیائومی ردمی ۴ معرفی کرده. این مدل در مقایسه با شیائومی ردمی ۴، مشخصات‌فنی نسبتاً مشابهی دارد و تنها به یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است. هم‌چنین، حافظه‌داخلی در شیائومی ردمی ۴ پرایم به ۳۲ گیگابایت افزایش یافته و کاربران برای مالتی‌تسکینگ، سه گیگابایت حافظه رم در اختیار خواهند داشت.

برای افزایش قدرت پردازشی در ردمی ۴ پرایم، شرکت شیائومی از تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ استفاده کرده است که هشت هست پردازشی با فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتز، یکی از مشخصات بسیار جالب‌توجه برای محصول ارزان‌قیمت جدید شیائومی خواهد بود. این مدل همانند شیائومی ردمی ۴ در ۷ نوامبر با قیمت ۱۳۳ دلار، به فروش خواهد رسید. البته، کاربران می‌توانند این محصول را در حال‌حاضر، پیش‌خرید نمایند.

xiaomi-redmi-4a-1

همان‌طور که در ابتدای مطلب گفته شد، شیائومی ردمی ۴ در سه مدل، معرفی شده است و شرکت سازنده برای افزایش فروش بیش‌تر این محصول، نسخه‌ای ارزان‌قیمت‌تر از شیائومی ردمی ۴ را نیز معرفی کرده است که تنها ۷۴ دلار قیمت دارد.

شیائومی ردمی ۴A به تراشه چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۶۲۵ با فرکانس کاری ۱٫۴ گیگاهرتز برای هر هسته، مجهز شده است و دو گیگابایت حافظه رم به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، بخش دیگری از مشخصات این محصول ارزان‌قیمت را تشکیل می‌دهد. همانند دو مدل دیگر، این نسخه در ۷ نوامبر در دو رنگ طلایی و رز طلایی به بازار عرضه می‌شود.

منبع: phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *