مدل “نانو” گوشی بدون حاشیه شیائومی می میکس در حال آماده‌سازی است

مدل “نانو” گوشی بدون حاشیه شیائومی می میکس در حال آماده‌سازی است
  • 1395/8/28
  • مقدم
  • 0

شرکت شیائومی در ماه گذشته میلادی از گوشی بدون حاشیه شیائومی می میکس به همراه فبلت پرچم‌دار شیائومی می نوت ۲، رونمایی کرد. به‌تازگی، تصویر جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد نسخه دیگری از گوشی بدون حاشیه شیائومی می میکس، در حال آماده‌سازی است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

همان‌طور که در تصویر منتشرشده مشاهده می‌کنید، شرکت شیائومی بر روی توسعه نسخه دیگری از گوشی بدون حاشیه خود با نام شیائومی می میکس نانو مشغول شده که استفاده از پسوند “نانو” در نام‌گذاری این محصول، به دلیل مجهزشدن آن به یک صفحه‌نمایش با اندازه کوچک‌تر است.

برطبق شایعات، شیائومی می میکس نانو از یک صفحه‌نمایش کوچک‌تر ۵٫۵ اینچی استفاده می‌کند که در مقایسه با مدل ۶٫۴ اینچی معرفی‌شده، برای استفاده کاربران عادی مناسب‌تر خواهد بود. علاوه‌براین، مجهزشدن نسخه کوچک‌تر شیائومی می میکس به یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی، آن‌را برای رقابت با دیگر گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار که به طور کلی از یک صفحه‌نمایش کوچک‌تر از ۵٫۵ اینچ استفاده می‌کنند؛ مناسب‌تر جلوه می‌دهد.

مدل “نانو” گوشی بدون حاشیه شیائومی می میکس در حال آماده‌سازی است

Mi Mix Nano

البته پسوند “نانو” در نام‌گذاری این محصول، چندان با ماهیت کلی نسخه کوچک‌تر شیائومی می میکس هم‌خوانی ندارد و این موضوع در حال‌حاضر، جالب‌توجه است. بنابر شایعات منتشرشده، شیائومی می میکس نانو به چهار گیگابایت حافظه رم مجهز شده است و تراشه قدرت‌مند اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام به آن، قدرت می‌دهد.

در کنار این موضوع، شایعاتی مبنی بر استفاده از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در نسخه کوچک‌تر شیائومی می میکس وجود دارد و بنابراین، باید شیائومی می میکس نانو را به عنوان بخشی از سری محصولات “شیائومی می میکس” به حساب آورد.

البته، تصویر تازه منتشرشده، طراحی شیائومی می میکس نانو را نشان نمی‌دهد اما با توجه به این موضوع که شرکت‌های سازنده از گوشی‌های پرچم‌دار خود، نسخه کوچک‌تری عرضه می‌کنند؛ چندان بعید نیست که گوشی بدون حاشیه ۵٫۵ اینچی شیائومی، با طراحی مشابه با نسخه ۶٫۴ اینچی خود به بازار عرضه شود.

به همین جهت، شیائومی می میکس نانو نیز مانند مدل اصلی، با صفحه‌نمایشی به بازار عرضه خواهد شد که نسبت ابعاد صفحه‌نمایش به بدنه، بیش‌تر از ۹۰ درصد است. تا بدین لحظه در شایعات، اشاره‌ای به حافظه دوربین شیائومی می میکس نانو نشده است اما گمان می‌رود که در مقایسه با بسیاری از گوشی‌های هوشمند دیگر، عملکرد مناسب‌تری را به نمایش بگذارد.

از نظر نرم‌افزاری، شیائومی می میکس نانو به رابط‌کاربری MIUI 8 که بر مبنای سیستم‌عامل اندروید مارشمالو توسعه یافته، مجهز شده است و امیدواریم که در هنگام معرفی رسمی، شرکت سازنده از سیستم‌عامل اندروید نوقا بر روی گوشی بدون حاشیه ۵٫۵ اینچی خود استفاده نماید.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *