خرید اپل ایدی ارزان و معتبر آمریکا

خرید اپل ایدی ارزان و معتبر آمریکا
  • 1395/9/3
  • زهرا معبودی
  • 0

شما با استفاده از اپل ایدی می توانید به تمامی سرویس های اپل شامل دانلود برنامه یا بازی از اپ استور، استفاده از آیکلود، گیم سنتر و … دسترسی داشته باشید. به دلیل تحریم های اپل و  دشواری ساخت اپل ایدی در ایران، امروز می خواهیم سایتی را به شما معرفی کنیم تا شما از طریق آن بتوانید اقدام به خرید اپل ایدی ارزان و معتبر آمریکا نمایید.

سایت آیدی یار به نشانی www.idyar.com  دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و شما می توانید با خیال آسوده و اطمینان خرید خود را انجام دهید. هزینه ای که این سایت بابت اپل ایدی از شما دریافت می کند به دلیل زمانی است که صرف ساخت و همچنین پشتیبانی مادام العمر از اپل ایدی شما می کند. تیم آیدی یار در ساخت اپل ایدی تمامی نکات امنیتی را رعایت می کنند تا مشکلی در آینده برای اپل ایدی شما پیش نیاید. آیدی یار  علاوه بر فروش اپل آیدی آماده، امکان ساخت اپل آیدی معتبر امریکا، بر روی ایمیل شخصی خودتان را فراهم کرده است.

ساخت اپل id

اپل ایدی های فروخته شده در این سایت دائمی و بدون محدودیت زمانی می باشند و شما پس از خرید می توانید رمز و اطلاعات امنیتی اپل ایدی خود را تغییر دهید. اپل ایدی یک اکانت شخصی است و شما باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید و از دادن اطلاعات اپل ایدی خود به دیگران جدا خودداری نمایید.

 همچنین شما می توانید با خرید گیفت کارت اپل  از آیدی یار، اپل ایدی خود را به صورت دلاری شارژ نمایید و اقدام به دانلود برنامه های پولی از اپ استور یا خرید جم در بازی ها نمایید. توجه داشته باشید که به منظور استفاده از شارژ دلاری اپل ایدی خود، حتما می بایست اطلاعات امنیتی آن را داشته باشید. در صورتی که اطلاعات امنیتی اپل آیدی خود را فراموش کرده اید، می توانید با خرید اپل ایدی از سایت آیدی یار، اپل ایدی خود را به همراه اطلاعات امنیتی و به صورت فوری تحویل بگیرید. لازم به ذکر است که تیم آیدی یار ایالت های بدون مالیات آمریکا را برای ساخت اپل ایدی شما به کار می برند و شما در زمان دانلود برنامه های پولی هزینه ای اضافی برای مالیات پرداخت نمی کنید.

در این سایت تمامی آموزش ها به منظور استفاده و ایجاد تغییرات در اپل آیدی آورده شده است. توصیه می شود به منظور استفاده بهینه و بهتر از اپل ایدی خود حتما آموزش های سایت را مطالعه بفرمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *