آیفون ۴٫۷ اینچی شرکت اپل با پنل ال‌سی‌دی، به‌عنوان یک محصول میان‌رده ارائه خواهد شد

آیفون ۴٫۷ اینچی شرکت اپل با پنل ال‌سی‌دی، به‌عنوان یک محصول میان‌رده ارائه خواهد شد
  • 1395/9/3
  • مقدم
  • 0

همان‌طور که در شایعات گذشته، اعلام شده است؛ شرکت اپل در سال آینده، سه مدل آیفون به بازار عرضه خواهد کرد و دو نسخه به پنل ال‌سی‌دی مجهز شده است. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که آیفون ۴٫۷ اینچی جدید شرکت اپل با پنل ال‌سی‌دی، به عنوان یک آیفون خوش‌قیمت و میان‌رده در دسترس قرار خواهد گرفت. برای جزئیات بیشتر با گویا آی‌تی، همراه باشید.

یک تحلیل‌گر، پیش‌تر مدعی شده بود که شرکت اپل، یک آیفون با پنل اولد معرفی خواهد کرد و دو مدل آیفون دیگر با پنل ال‌سی‌دی و صفحه‌نمایشی با اندازه نمایشگر آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، عرضه می‌شود. با این‌حال، مینگ‌چی کو مدعی شده است که احتمالاً آیفون ۴٫۷ اینچی جدید شرکت اپل، یک آیفون میان‌رده و یا حتی ارزان‌قیمت به حساب خواهد آمد و هدف اپل، عرضه این محصول به عنوان یک گوشی پرچم‌دار و جدید نیست.

عرضه یک محصول میان‌رده از سوی شرکت اپل، به‌طور مسلم باعث افزایش فروش آیفون‌های شرکت اپل خواهد شد اما باید در نظر داشته باشید که احتمالاً و در صورت عرضه‌شدن آیفون ۴٫۷ اینچی جدید اپل به عنوان یک محصول میان‌رده، این گوشی در رقابت با محصولات هم‌قیمت دیگر اندرویدی، هم‌چنان قیمت بالاتری خواهد داشت و این موضوع، شاید چندان نتواند کاربران را به انتخاب این مدل مجاب نماید.

iPhone-7-Plus-Prototype

حتی در صورتی‌که شرکت اپل، آیفون‌های جدید خود را با پنل ال‌سی‌دی و قیمت پایین‌تری در سال آینده عرضه نماید، پیش‌بینی شده است که آیفون ۷ اس، سهمی نزدیک به ۳۰ تا ۳۵ درصد در عرضه آیفون‌های این سازنده را در سال مالی ۲۰۱۷ به خود اختصاص می‌دهد که قابل‌توجه است.

با توجه به اینکه احتمالاً آیفون ۸ با پنل اولد چندان ارزان نخواهد بود و با توجه به سابقه‌ای که از شرکت اپل سراغ داریم، انتظار می‌رود که قیمت این محصول نزدیک به ۱۰۰۰ دلار باشد؛ مینگ‌چی کو پیش‌بینی کرده است که آیفون باز‌ طراحی‌شده شرکت اپل، نزدیک به ۵۰ تا ۵۵ درصد از فروش آیفون‌های جدید اپل را به خود اختصاص می‌دهد.

اینکه شرکت اپل به سمت اعمال تغییرات جدیدی در محصولات خود حرکت کرده است، چندان عجیب نیست زیرا رقابت امروزی در بازار گوشی‌های هوشمند، شرکت اپل را مجاب می‌کند تا محصولاتی را ارائه نماید که از نظر مشخصات‌فنی در حد و اندازه گوشی‌های پرچم‌دار دیگر بازار باشد و این موضوع، هم‌چنین بر روی فروش یک محصول تاثیر قابل‌توجهی دارد.

بنابر اطلاعات فاش‌شده، شرکت اپل برای تولید آیفون‌های اولد خود با شرکت فاکس‌کان همکاری می‌کند و هم‌چنین، پگاترون برای تولید آیفون‌های ۴٫۷ اینچی جدید اپل با پنل ال‌سی‌دی در نظر گرفته شده است. در کنار این موضوع، بخش انبوهی از تولید آیفون ۵٫۵ اینچی شرکت اپل با پنل ال‌سی‌دی به شرکت ویسترون واگذار خواهد شد و البته بنابر اطلاعات به‌دست‌آمده، فروش آیفون پلاس جدید اپل، تنها ۱۰ تا ۱۵ درصد از فروش آیفون‌های اپل را در سال مالی ۲۰۱۷ به خود اختصاص خواهد داد.

منبع: appleinsider

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *