تصاویری از نسخه جدید رابط‌کاربری Flyme محصولات میزو منتشر شد

تصاویری از نسخه جدید رابط‌کاربری Flyme محصولات میزو منتشر شد
  • 1395/9/5
  • مقدم
  • 0

در میان تصاویری که شرکت میزو برای رویداد جدید خود در ۳۰ نوامبر به‌طور عمومی منتشر کرده است، یک عبارت با این مضمون که “شش را به اوج برسان!” جلب‌توجه می‌کند و بنابر گمانه‌زنی‌ها، این عبارت به نسخه جدید رابط‌کاربری جذاب و دوست‌داشتنی Flyme میزو اشاره دارد. به‌تازگی، تصویری از این رابط‌کاربری که گفته می‌شود بر روی میزو ایکس اجرا خواهد شد، منتشر شده است. برای جزئیات بیشتر، همراه گویا آی‌تی باشید.

رندرهای تازه منتشرشده، طراحی نسخه جدید رابط‌کاربری Flyme میزو را نشان می‌دهد و به‌نظر می‌رسد که نسخه ۶٫۰ این رابط‌کاربری براساس اندروید مارشمالو گوگل، توسعه یافته است. تصاویر ارائه‌شده، از یک طراحی کاملاً جدید برای رابط‌کاربری محصولات میزو حکایت دارد و البته، نسخه جدید رابط‌کاربری Flyme به سیستم‌عامل آی‌او‌اس ۱۰ شرکت اپل از نظر طراحی، بسیار نزدیک شده است.

همان‌طور که در تصاویر ارائه‌شده، مشاهده می‌کنید؛ طراحان نسخه ۶٫۰ رابط‌کاربری Flyme میزو از افکت‌های نزدیک به جلوه‌های مورداستفاده در آی‌او‌اس ۱۰ برای طراحی نسخه جدید رابط‌کاربری محصولات میزو، کمک گرفته‌اند. هم‌چنین، هشدارهای مربوط به هر برنامه در یک کادر با لبه‌های منحنی، جای گرفته است که پیش‌تر در سیستم‌عامل آی‌او‌اس استفاده شده بود.

flyme-6-2

در کنار این تغییرات، ظاهر نسخه ۶٫۰ رابط‌کاربری محصولات میزو با طراحی نسخه خام سیستم‌عامل اندروید گوگل، فاصله زیادی دارد که شاید چندان مورد علاقه کاربران نباشد. یکی از تغییراتی که اکثر شرکت‌های سازنده در رابط‌کاربری محصولات خود اعمال می‌کنند، هرچه نزدیک‌تر کردن زبان طراحی رابط‌کاربری محصولات خود به طراحی نسخه خام اندروید گوگل است؛ با این‌حال، برخی از سازنده‌های چینی، هم‌چنان زبان طراحی سیستم‌عامل آی‌او‌اس را به‌ عنوان یک الگو برای طراحی رابط‌کاربری محصولات خود انتخاب می‌کنند.

همان‌طور که در ابتدای مطلب گفته شد، نسخه جدید رابط‌کاربری Flyme میزو به همراه میزو ایکس در ۳۰ نوامبر به صورت رسمی معرفی خواهد شد. بنابر شایعات، میزو ایکس، یک محصول میان‌رده است که توسط تراشه هلیو ایکس ۲۰ مدیاتک، قدرت می‌گیرد و به شش گیگابایت حافظه رم، مجهز شده است و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره‌سازی محتوای مدنظر کاربران، به آن‌ها ارائه می‌دهد.

flyme-6

بنابر گمانه‌زنی‌ها، نسخه رده‌بالای میزو ایکس با شش گیگابایت حافظه رم به قیمت ۲۸۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد. از نظر طراحی، براساس تصویر منتشرشده، میزو ایکس به گوشی میان‌رده آنر ۸ هوآوی شباهت بسیاری دارد؛ هرچند در مشخصات‌فنی، آنر ۸ هوآوی به مراتب عملکرد بهتری خواهد داشت.

محصولات میزو، به‌طور رسمی در بازار چین عرضه می‌شود اما گوشی‌های هوشمند معرفی‌شده توسط این سازنده در خارج از بازار چین و در بازارهایی نظیر روسیه و اروپا از محبوبیت برخوردار است. با این‌حال، برخی از گوشی‌های هوشمند میزو به دلیل عدم سازگاری با برخی از شبکه‌های ارتباطی در استفاده در خارج از بازار چین، با مشکل مواجه هستند که امیدواریم این مشکلات در آینده، برطرف شود.

منبع: Gizmochina

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *