نزدیک به ۱۰ نمونه آزمایشی از آیفون ۸ توسط شرکت اپل، به تولید رسیده است

نزدیک به ۱۰ نمونه آزمایشی از آیفون ۸ توسط شرکت اپل، به تولید رسیده است
  • 1395/9/9
  • مقدم
  • 0

شرکت اپل در سال آینده به مناسبت دهمین سالگرد معرفی آیفون، گوشی‌های پرچم‌دار خود را با تغییرات قابل‌توجهی عرضه می‌کند و شایعات تازه منتشرشده، حاکی از آن است که این سازنده، عرضه یک آیفون خمیده را برای سال آینده در نظر دارد. بنابر یک گزارش تازه منتشرشده، شرکت اپل از شرکای تجاری خود خواسته است تا تولید پنل‌های OLED نازک را افزایش دهند و چندین نمونه به منظور بررسی صفحه‌نمایش خمیده در گوشی پرچم‌دار آیفون ۸، در اختیار این سازنده قرار بگیرد. برای جزئیات بیشتر، همراه گویا آی‌تی باشید.

وال استریت ژورنال، به تازگی گزارش داده است که شرکت اپل در حال‌حاضر، نزدیک به ۱۰ مدل نمونه آزمایشی از آیفون ۸ در اختیار دارد و حداقل یک نمونه از آن‌ها به صفحه‌نمایش خمیده مجهز شده است. مدت‌هاست که گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر استفاده از صفحه‌نمایش اولد در آیفون‌های شرکت اپل وجود دارد و در سال ۲۰۱۶، شرکت اپل، آیفون‌های جدید خود را با پنل ال‌سی‌دی ارائه داد.

در گزارش منتشرشده توسط وال استریت ژورنال، آمده است که این شرکت در حال‌حاضر، تصمیم نگرفته تا کدام مدل از ۱۰ نمونه آزمایشی تولید شده از آیفون ۸ را به عنوان نسخه نهایی پرچم‌دار ۲۰۱۷ خود انتخاب نماید.

هم‌چنین، شرکت اپل از شرکای تجاری خود خواسته است تا پنل‌هایی را با رزولوشن بیشتر در مقایسه با پنل‌های تولیدشده توسط سامسونگ در اختیار این شرکت قرار دهند تا اپل، گزینه‌های بیشتری برای تصمیم‌گیری برای انتخاب آیفون ۸ در اختیار داشته باشد.

آیفون 7

هرچند، بعید است که آیفون ۲۰۱۷ با صفحه‌نمایشی با رزولوشن بیشتر از Quad HD عرضه شود زیرا به شدت، ماندگاری شارژ باتری را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و شرکت اپل، ناچار خواهد شد تا یک باتری با ظرفیت بسیار مناسبی را در آیفون جدید خود، به کار بگیرد. در نتیجه، این موضوع به افزایش ضخامت در نسل جدید آیفون‌های شرکت اپل منجر خواهد شد که شاید، چندان با آیفون‌های پرچم‌دار نسبتاً ظریف اپل هم‌خوانی نداشته باشد.

به همین جهت، شایعات نشان می‌دهد که این سازنده به مناسبت دهمین سالگرد معرفی آیفون، گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۷ را با پنل اولد معرفی خواهد کرد که البته، تنها یک نسخه از آیفون‌های ۲۰۱۷ به این پنل مجهز شده است. بنابر آنچه که پیش‌تر فاش شده، شرکت اپل از دو آیفون ۴٫۷ اینچی و ۵٫۵ نیز در سال آینده رونمایی می‌کند که از پنل ال‌سی‌دی استفاده می‌کند.

البته مجهزشدن آیفون ۸ به پنل اولد، بر روی قیمت این محصول به شدت تاثیر خواهد داشت و احتمال می‌دهیم که عرضه دو مدل ۵٫۵ اینچی و ۴٫۷ اینچی از آیفون در سال آینده، بدین خاطر باشد که شرکت اپل، بتواند کاربرانی را که نمی‌توانند نسخه مجهز به پنل اولد از آیفون ۸ را خریداری نمایند؛ به خرید دو مدل دیگر از آیفون ۲۰۱۷ خود، مجاب نماید. با این‌حال، آیفون آینده شرکت اپل، نزدیک به ۵۰ تا ۵۵ درصد از فروش آیفون‌های جدید اپل را به خود اختصاص می‌دهد.

در همین رابطه، مینگ‌چی کو مدعی شده است که احتمالاً آیفون ۴٫۷ اینچی جدید شرکت اپل، به‌عنوان یک آیفون میان‌رده و یا حتی ارزان‌قیمت عرضه می‌شود و هدف اپل، عرضه این محصول به عنوان یک گوشی پرچم‌دار و کاملاً جدید نیست.

در کنار این شایعات، اعلام شده است که آیفون پرچم‌دار ۲۰۱۷ اپل با دوربین بهبودیافته، پردازنده قدرت‌مندتر و طراحی جدیدی نسبت به نسل گذشته خود ارائه می‌شود. گمان می‌رود که اپل در آیفون ۸ از یک بدنه شیشه‌ای استفاده نماید که آن‌را از نظر طراحی به آیفون ۴ اس این سازنده، نزدیک می‌کند.

منبع: Yahoo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *