معرفی تبلت Samsung Galaxy Tab A ( ویرایش ۲۰۱۶ )

معرفی تبلت Samsung Galaxy Tab A ( ویرایش ۲۰۱۶ )
  • 1395/9/9
  • زهرا معبودی
  • 0

اگر قصد خرید تبلت دارید و می خواهید برای آن هزینه زیادی خرج نکنید می توانید به سراغ تبلت های سری آ در سامسونگ بروید. این یک اتفاق خوب است که سامسونگ محصولاتی دارد که می تواند تمام سلایق و البته بودجه ها را مدیریت کند.  Samsung Galaxy Tab A یک تبلت میان رده است که توانسته نظر مردم را به خوبی جلب کند. هر چند از روی کار آمدن آن بیش از چند ماه نمی گذرد اما لازم دانستیم امروز کمی در مورد این سیستم با شما صحبت کنیم.

این تبلت در رده ی تبلت های ۷ اینچی قرار دارد. تبلت های ۷ اینچی مرسوم ترین تبلت ها هستند چرا که هر چه از ۸ اینچ بالاتر برویم، تبلت ها از خوش دست بودن کمی دور می شوند.

Samsung Galaxy Tab A

رزولوشن نمایشگر این تبلت چنان که باید نظر مرا به خودش جلب نکرد اما به عنوان یک تبلت میان رده و متوسط الحال، رزولوشن ۸۰۰ در ۱۲۸۰ پیسکل، گزینه مناسبی به شمار می آید. اما وقتی این روزها حرف از حافظه های رم ۴ تا ۸ گیگابایتی است، سامسونگ هم باید حداقل برای این تبلت از رم های مناسب تر بهره می برد. حافظه رم این تبلت ۱٫۵ گیگابایتی است.

Samsung Galaxy Tab A

از نظر طول عمر باتری نیز می توان گفت ظرفیت ۴ هزار میلی آمپر بر ساعتی آن امکان مناسبی بوده که می تواند ساعت ها این سیستم را روشن نگهدارد. نکته دیگر اینکه در این تبلت یک حافظه ۸ گیگابایتی به طور خود کار استفاده شده که علاقمندان می توانند با استفاده از اسلات های کارت حافظه، به راحتی این حافظه را ارتقا دهید.

Samsung Galaxy Tab A

این روزها که اندروید از ورژن ۷ به ۷٫۱، در حال مهاجرت است، استفاده از Android (5.1) برای این تبلت چنان که باید نمی تواند نظر کاربران متوسط به بالا را به خود جلب کند.  ابعاد این تبلت به صورت ۱۸۶٫۹ در ۱۰۸٫۸ در  ۸٫۷ میلی متر محاسبه شده که می توانید با تصور آن اندازه آن را در ذهن خود متصور شوید. البته نمی توان این تبلت را در لیست تبلت های باریک به شمار آورد.

Samsung Galaxy Tab A

هرچند تبلت هایی با این ویژگی دارای وزن ۴۳۰ گرم هستند اما نکته مثبت این است که این تبلت با وزن ۲۸۳ گرمی، رکورد دار خوبی در کاهش وزن تبلت بوده است.

این تبلت در دو رنگ سیاه و سفید تولید شده که به دلایل مختلف، از ترکیبات رنگی متنوع در آن استفاده نشده است. البته همیشه استقبال از رنگ سیاه برای تبلت و گوشی از استقبال بیشتری برخودار بوده که در این تبلت هم چنین دیده شده است.

Samsung Galaxy Tab A

تکنولوژی بکار گرفته شده در تولید نمایشگر این تبلت TFT است. نمایشگر تنها از سنسور نوری برخوردار است. بنابراین هرگز آن را برای ضد خش بودن و ضد آب بودن و ضد غبار بودن مورد تست قرار ندهید.

اگر این تبلت را تنها به هدف گرفتن عکس های باکیفیت خریداری می کنید، مطمئن باشید که زود از آن نا امید می شوید چرا که دوربین های این گوشی به صورت ۵ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده اند. همچنین دوربین عقب نیز از فلش برخوردار نیست.

Samsung Galaxy Tab A

اما از نظر سخت افزاری این تبلت از پردازنده ۴ هسته ای Samsung Exynos 3 Quad 3475 استفاده می کند که قدرت خوبی دارد. این پردازنده با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز، عملیات پردازش داده های شما را بر عهده خواهد داشت.

هر چند این تبلت یک حافظه ۸ گیگابایتی دارد اما میزان حداکثری که می توانید از آن استفاده کنید ۴ گیگابایت است. بنابراین هنگام خریدن این تبلت حتما به فکر هزینه اضافی برای خرید مموری باشید. با استفاده از قابلیت افزودن microSD و microSDHC و microSDXC شما می توانید تا ۲۰۰ گیگابایت بر حافظه خود بیفزایید.

Samsung Galaxy Tab A

از نقاط ضعف این تبلت این است که باتری آن غیر قابل تعویض و توکار است بنابراین باید کاملا مراقب باشید که دستگاه تان آسیب نبیند. نکته آخر هم اینکه این تبلت به عنوان Samsung SM-T280 نیز شناخته می شود.

Samsung Galaxy Tab A

در صورتی که از این تبلت استفاده می کنید نظر خود را در مورد قابلیت های آن با ما در میان بگذارید و به دوستان تان کمک کنید تا بهترین انتخاب در خرید خود داشته باشند. همچنین این مطلب را برای آشنایی کاربران شبکه های اجتماعی در فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *