سامسونگ در ماه آینده، نتایج حاصل از بررسی‌های خود را پیرامون مشکلات گلکسی نوت ۷ ارائه می‌دهد

سامسونگ در ماه آینده، نتایج حاصل از بررسی‌های خود را پیرامون مشکلات گلکسی نوت ۷ ارائه می‌دهد
  • 1395/9/10
  • مقدم
  • 0

شرکت سامسونگ در تابستان گذشته، از گوشی پرچم‌دار گلکسی نوت ۷ رونمایی کرد و با این‌حال، بعد از گذشت چند هفته، گزارش‌هایی مبنی بر آتش‌گرفتن این محصول منتشر شد. این موضوع در نهایت، باعث شد تا شرکت سامسونگ، توقف تولید گلکسی نوت ۷ را اعلام کرده و از مشتریان، بخواهد تا گوشی‌های خریداری‌شده را به سامسونگ تحویل دهند. به همین جهت، بسیاری منتظر مشخص‌شدن علت آتش‌گرفتن گلکسی نوت ۷ هستند و بنابر جزئیات تازه منتشرشده، شرکت سامسونگ در ماه آینده، جزئیاتی را پیرامون علت آتش‌گرفتن گلکسی نوت ۷ منتشر خواهد کرد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

همان‌طور که در ابتدای مطلب گفته شد، گلکسی نوت ۷ در ابتدا و پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر آتش‌گرفتن این محصول بدون دخالت انسانی، توسط سامسونگ از سطح بازار جمع‌آوری شد و شرکت سامسونگ، مدتی بعد، گلکسی نوت‌ ۷ را با یک باتری جدید در اختیار مشتریان قرار داد.

 با این‌حال، پس از گذشت چند هفته، مشخص شد که نسخه جدید گلکسی نوت ۷ مانند نسخه قبلی، هم‌چنان آتش می‌گیرد و این موضوع، باعث شد تا سامسونگ، پیش از صدمه‌دیدن اعتبار گوشی‌های هوشمند خود میان کاربران، توقف تولید گوشی پرچم‌دار جدید خود را اعلام نماید و از کاربران، تقاضا کند تا گوشی‌های خریداری‌شده را به این سازنده بازگردانده و خسارت خود را از سامسونگ، بگیرند.

پس از توقف تولید گلکسی نوت ۷، سامسونگ به طور رسمی اعلام کرد که تحقیق بر روی علت آتش‌گرفتن گوشی پرچم‌دار جدید خود را آغاز کرده است و بنابر جزئیاتی که به تازگی منتشر شده است، احتمالاً در اوایل ماه آینده، شرکت سامسونگ، علت آتش‌گرفتن گلکسی نوت ۷ را به طور رسمی مشخص خواهد کرد.

note-7-million-to-replace-a-defective

یکی از نگرانی‌هایی که پیرامون گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ سامسونگ وجود دارد، تکرارشدن مشکلات گلکسی نوت ۷ در این محصول است و در صورتی‌که سامسونگ به طور رسمی، علت آتش‌گرفتن گلکسی نوت ۷ را مشخص نماید و آن را در گوشی آینده خود برطرف کند، احتمالاً توجه کاربرانی را که از گوشی‌های هوشمند به علت آتش‌گرفتن گلکسی نوت ۷ فاصله گرفته‌اند، به محصولات جدید خود، مجدداً جلب می‌کند.

با اینکه گلکسی نوت ۷ از بازار جمع‌آوری شده است، سامسونگ، هم‌چنان به فروش گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج به عنوان گوشی‌های پرچم‌دار خود در سال ۲۰۱۶ ادامه می‌دهد و با عرضه رنگ‌های جدید از آن، هم‌چنان تعداد زیادی از گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج را به فروش می‌رساند.

علاوه‌براین، سامسونگ در تلاش است تا قابلیت‌های نرم‌فزاری گلکسی نوت ۷ را به گلکسی نوت ۵ آورده و بخشی از این قابلیت‌ها را نیز برای گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج ارائه دهد. در حال‌حاضر، مشخص نیست که گوشی پرچم‌دار بعدی سامسونگ از سری گلکسی نوت، چه نام خواهد داشت اما به احتمال زیاد، سامسونگ، آن‌را با نام گلکسی نوت ۸ به بازار عرض خواهد کرد؛ با این‌حال، چندان بعید نیست که از نام گلکسی نوت ۶ در فبلت آینده خود استفاده نماید.

بنابر شایعات منتشرشده، سامسونگ در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ از گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ در کنگره جهانی موبایل با صفحه‌نمایش بدون حاشیه و دوربین دوگانه رونمایی خواهد کرد. هم‌چنین، شایعاتی منتشر شده است که نشان می‌دهد گوشی پرچم‌دار آینده سامسونگ، از یک دوربین سلفی با فوکوس خودکار استفاده می‌کند که این قابلیت در میان گوشی‌های هوشمند، چندان رایج نیست. شایعات نشان می‌دهد که این محصول به همراه شیائومی می ۶، به عنوان اولین محصولاتی خواهند بود که تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام به آن‌ها قدرت می‌دهد.

منبع: neowin

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *