گوشی‌های سری گلکسی A 2016 پس از پرچم‌داران سامسونگ، اندروید نوقا ۷٫۰ را دریافت خواهند کرد

گوشی‌های سری گلکسی A 2016 پس از پرچم‌داران سامسونگ، اندروید نوقا ۷٫۰ را دریافت خواهند کرد
  • 1395/9/12
  • مقدم
  • 0

شرکت سامسونگ، به سختی بر روی به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ برای گوشی‌های پرچم‌دار خود یعنی گلکسی اس ۷، گلکسی اس ۷ اج، گلکسی اس ۶، گلکسی اس ۶ اج و فبلت گلکسی نوت ۵ مشغول به کار است و آن‌را به‌زودی، برای محصولات اعلام‌شده، منتشر خواهد کرد. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ که در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شده‌اند؛ به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ را مدتی پس از گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ، دریافت خواهند کرد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

در حال‌حاضر، مشخص نیست که توسعه به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ برای گوشی‌های خوش‌قیمت سری گلکسی A سامسونگ که در سال جاری میلادی معرفی شده‌اند، در چه زمانی منتشر خواهد شد. با این‌حال و با درنظر گرفتن تعداد محصولات این خانواده، به احتمال زیاد، عرضه به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ برای آن‌ها مدتی طول می‌کشد.

 به همین جهت، می‌توان خوش‌بین بود که تمامی مدل‌ها از نسخه ۲۰۱۶ سری گلکسی A تا پیش از به پایان رسیدن نیمه اول بهار سال آینده، به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید گوگل، به‌روزرسانی شود. البته، تقریباً می‌توان اطمینان داشت که رابط‌کاربری جدید محصولات سامسونگ برای گوشی‌های گلکسی A سامسونگ، عرضه نمی‌شود و این سازنده، آن‌را تنها در گوشی‌های جدید از سری گلکسی A که در سال آینده عرضه خواهند شد؛ ارائه می‌دهد.

شرکت سامسونگ در حال‌حاضر، به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ را با یک رابط‌کاربری جدید برای گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج به عنوان پرچم‌دار ۲۰۱۶ خود، آزمایش می‌کند و به احتمال زیاد، این به‌روزرسانی در اوایل سال آینده میلادی (سه ماهه اول) برای محصولات اعلام‌شده، منتشر خواهد شد.

در همین‌حال، به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ توسط بخشی از تیم توسعه نرم‌افزاری سامسونگ برای گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج در حال توسعه است. علاوه‌براین، سامسونگ با جدیت برای عرضه جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید گوگل برای فبلت گلکسی نوت ۵ نیز تلاش می‌کند؛ سامسونگ با عرضه به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ برای گلکسی نوت ۵، بخشی از رابط‌کاربری گلکسی نوت ۷ را برای این فبلت قدیمی ارائه می‌دهد.

samsung-galaxy-s7-first-look-aa-7-840x560

در کنار این موضوع، پیش‌تر اعلام شد که به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ برای تبلت گلکسی تب اس ۲ سامسونگ نیز در حال توسعه است و سامسونگ، این تبلت را با عرضه یک به‌روزرسانی رسمی به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید گوگل، به‌روزرسانی خواهد کرد.

گوشی‌های خوش‌قیمت خانواده گلکسی A سامسونگ، به عنوان یکی از محبوب‌ترین خانواده‌ در میان گوشی‌های هوشمند تولیدشده توسط سامسونگ، شناخته می‌شود و این موضوع، باعث شده است تا سامسونگ، پشتیبانی نرم‌افزاری بسیار خوبی از آن‌ها در مقایسه با محصولات میان‌رده سازندگان دیگر مانند اچ‌تی‌سی و هوآوی، داشته باشد. به همین جهت، امیدواریم که تمامی مدل‌ها از نسخه ۲۰۱۶ سری گلکسی A سامسونگ از این موضوع، مستثنی نباشد.

اکنون که شایعاتی پیرامون عرضه به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰  برای گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ که در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شده‌اند، وجود دارد؛ ذکر این موضوع خالی از لطف نیست که این پشتیبانی نرم‌افزاری سامسونگ از محصولات سال گذشته خود با عرضه نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی A در سال آینده، به فروش محصولات جدید از خانواده گلکسی A تا حدی، صدمه خواهد زد. در حال‌حاضر، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر عرضه نسخه ۲۰۱۷ گلکسی A7، گلکسی A5 و گلکسی A3 وجود دارد و به احتمال زیاد، مدل جدید گلکسی A7 و گلکسی A5 سامسونگ، ضدآب است.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *