نسخه ۲۰۱۸ گوشی‌های گلکسی A سامسونگ به صفحه‌نمایش لبه منحنی مجهز خواهد بود

نسخه ۲۰۱۸ گوشی‌های گلکسی A سامسونگ به صفحه‌نمایش لبه منحنی مجهز خواهد بود
  • 1395/9/13
  • مقدم
  • 0

گوشی‌های هوشمند مجهز به صفحه‌نمایش لبه منحنی، چندان به عنوان محصولات میان‌رده، رایج نیستند و شرکت‌های سازنده در صورت طراحی و توسعه یک گوشی‌هوشمند با صفحه‌نمایش لبه منحنی، آن‌را به عنوان یک گوشی با قیمت بالا به بازار عرضه می‌کنند. به همین جهت، غیرمعمول است که یک گوشی‌هوشمند میان‌رده با صفحه‌نمایش خمیده به بازار عرضه شود زیرا هزینه تولید گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش لبه منحنی دوگانه، به اندازه‌ کافی پایین نیست تا شرکت‌های سازنده (حتی سازندگان چینی، البته در حال‌حاضر!)، محصولات میان‌رده و ارزان‌قیمت خود را با چنین نمایشگری به بازار عرضه نمایند. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که در نسخه ۲۰۱۸ گوشی‌های هوشمند میان‌رده سری گلکسی A سامسونگ، این سازنده تصمیم دارد تا از صفحه‌نمایش لبه منحنی استفاده نماید. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

سامسونگ بر روی افزایش ظرفیت تولید صفحه‌نمایش‌های قابل‌انعطاف اولد خود، سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی کرده است و در طی یک یا دو سال آینده، این سازنده می‌تواند تعداد قابل‌توجهی صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر، تولید نماید. به همین جهت، یک گزارش تازه منتشرشده در کره‌جنوبی، نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ به دنبال راهی برای کاهش هزینه‌ تولید صفحه‌نمایش‌های قابل‌انعطاف است و فناوری‌های مختلفی را بدین منظور، بررسی می‌کند.

به همین دلیل، می‌توان امیدوار بود که در آینده، گوشی‌های میان‌رده با صفحه‌نمایش لبه منحنی به بازار عرضه شود زیرا هنگامی‌که سامسونگ به این فناوری دست پیدا نماید؛ در ابتدا، محصولات میان‌رده خود را با نمایشگرهای قابل‌انعطاف و لبه منحنی به بازار عرضه خواهد کرد. علاوه‌براین، سازندگان دیگر که عمدتاً چینی خواهند بود؛ محصولات جدیدی را با صفحه‌نمایش‌های لبه منحنی ارائه می‌دهند که قیمت بسیار پایینی دارد.

علاوه‌براین، گزارش شده است که شرکت سامسونگ، به شدت به دنبال افزایش تعداد محصولات خود با صفحه‌نمایش‌های لبه منحنی است و هم‌چنین، تصمیم دارد تا این نمایشگرها را تنها به محصولات رده‌بالای خود، محدود نکند؛ به همین جهت، گوشی‌های خوش‌قیمت از خانواده گلکسی A، یکی از اولین محصولات میان‌رده سامسونگ خواهند بود که در آن‌ها از صفحه‌نمایش لبه منحنی مانند گوشی‌های رده‌بالای گلکسی اس ۷ اج و گلکسی نوت ۷ استفاده شده است.

همان‌طور که مشخص است، در حال‌حاضر، سامسونگ، آمادگی کافی برای ارائه یک محصول میان‌رده و مجهز به پنل اولد قابل‌انعطاف را ندارد زیرا بخش عمده‌ای از تمرکز خود را بر روی آماده‌شدن برای تولید پنل‌های اولد پرچم‌دار آینده شرکت اپل یعنی آیفون ۸، معطوف کرده است. به همین جهت، مدل ۲۰۱۸ گوشی‌های گلکسی A که در اواخر سال آینده به بازار عرضه خواهند شد؛ به صفحه‌نمایش لبه منحنی به احتمال زیاد، مجهز خواهد بود.

اکنون که شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند، به دنبال ارائه محصولاتی با صفحه‌نمایش لبه منحنی هستند؛ شایعه شده است که در گوشی پرچم‌دار نیمه اول ۲۰۱۷ شرکت سامسونگ، از یک صفحه‌نمایش لبه منحنی دوگانه مانند گلکسی اس ۷ اج استفاده خواهد شد. سامسونگ به دلیل استقبال از گوشی‌های خمیده توسط کاربران، به احتمال زیاد همانند گلکسی نوت ۷، نسخه فلت گوشی‌ پرچم‌دار آینده خود را به صورت عمومی معرفی نخواهد کرد؛ هرچند که به احتمال زیاد، به صورت داخلی، تعدادی از نمونه‌های آزمایشی گلکسی اس ۸ با صفحه‌نمایش تخت توسعه می‌یابد و تا پیش از معرفی رسمی گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۷ سامسونگ، رندرها و تصاویری از آن منتشر خواهد شد.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *