در تلگرام چگونه با خودمان چت کنیم؟

در تلگرام چگونه با خودمان چت کنیم؟
  • 1395/9/13
  • زهرا معبودی
  • 0

بسیار پیش می آید که در تلگرام نیاز دارید یک پیام، متن، و یا ویس را پیش از ارسال برای دیگران به عنوان پیش نویس د راختیار داشته باشید و یا یک استیکر را پیش از ارسال در محیط های دیگر در سایز واقعی مشاهده نمایید و یا حتی گاهی که قصد ارسال یک پیام صوتی دارید، بتوانید پیش از ارسال در یک مجمع عمومی در جایی ارسال نمایید که بتوانید خودتان آن را گوش دهید و در صورت تمایل آن را ارسال نمایید. در چنین مواقعی چه باید کرد؟ امروز قصد داریم یک عملکرد ساده اما کاربردی را به شما بیاموزیم که با انجام آن خواهید توانست پیش از ارسال هر پیامی یک پیش نویس از آن را برای خودتان ارسال نمایید.

برای ایجاد یک پیش نویس از مطالبی که قصد دارید برای دیگران ارسال نمایید به سادگی می توانید ابتدا آن را برای خودتان ارسال کنید. شاید روش های زیادی برای این کار وجود داشته باشد و شاید شما برخی از آن ها را بدانید. به عنوان مثال من برای انجام این کار یک راه حل کاملا شخصی دارم و آن ذخیره نمودن شماره خودم در دفترچه تلفن است که به وسیله آن یک کانتکت جدید در تلگرام ایجاد می شود و من می توانم مانند تمامی کاربران دیگر به آن پیام دهم.

در دومین روش شما می توانید آی دی خودتان را به همراه یک @ پیش از آن تایپ نمایید و برای یکی از دوستانتان ارسال نمایید و با لمس بر روی آن به صفحه چت خودتان هدایت می شوید.

این ها راه حل هایی بسیار ابتدایی هستند که پیش از این با حقه زدن به تلگرام قادر به انجامش بودید. اما اینک با آپدیت تلگرام به جدید ترین نسخه شما قادر خواهید بود یک گزینه کاملا اختصاصی در اختیار داشته باشید.

برای انجام این کار پس از آپدیت تلگرام به آخرین نسخه بایستی در صفحه اصلی تلگرام آیکون سه خط موازی گوشه سمت چپ بالا را لمس نمایید!

telegram

با باز شدن منوی کشویی شاهد یک آیکون ابر شکل سفید رنگ خواهید بود.

telegram

حالا آن را لمس نمایید.

telegram

تمام شد! به همین سادگی می توانید با خودتان چت نمایید.

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این مطلب با دیگر کاربران گویا آی تی در میان بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *