عرضه به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ برای هوآوی پی ۹ و میت ۸ آغاز شد

عرضه به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ برای هوآوی پی ۹ و میت ۸ آغاز شد
  • 1395/9/18
  • مقدم
  • 0

شرکت هوآوی به عنوان سومین سازنده برتر در بازار گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود و این موضوع، باعث شده است تا توجه زیادی بر روی پشتیبانی نرم‌افزاری این سازنده از محصولات ساخت خود، معطوف شود. به همین جهت، شرکت هوآوی در اواخر تابستان، توسعه به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ را برای گوشی‌های پرچم‌دار هوآوی پی ۹ و هوآوی میت ۸ آغاز نمود و به تازگی نیز، مشخص شده که عرضه این به‌روزرسانی برای برخی از مدل‌ها در چین آغاز شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

پیش‌تر، گمان می‌رفت که شرکت هوآوی، به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ را در اوایل سال آینده همانند سامسونگ و بسیاری از سازندگان دیگر برای گوشی‌های پرچم‌دار خود ارائه دهد؛ با این‌حال، به تازگی مشخص شده است که به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ برای برخی از مدل‌های هوآوی پی ۹ و میت ۸ منتشر شده است.

گزارش‌های منتشرشده توسط کاربران از چین، نشان می‌دهد که شرکت هوآوی، به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ را برای هوآوی پی ۹ و هوآوی میت ۸ عرضه نموده است. نسخه منتشرشده، آزمایشی نبوده و بنابر آنچه که کاربران اعلام کرده‌اند؛ نسخه‌نهایی به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ است که برای تعداد زیادی از کاربران، عرضه شده است.

به احتمال زیاد و با توجه به اطلاعات پیش‌تر فاش‌شده، انتظار داریم که عرضه به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ برای مدل‌های دیگر از هوآوی پی ۹ و میت ۸ که در خارج از بازار چین به فروش رسیده است؛ تا اوایل سال آینده میلادی، آغاز شود. براساس اطلاعات به‌دست‌آمده، کاربرانی که در چین زندگی می‌کنند؛ باید به دنبال فریموری با نسخه B352 برای هوآوی پی ۹ و فریموری با نسخه B552 برای فبلت هوآوی میت ۸ باشند.

هم‌چنین، کاربرانی که نسخه‌های آزمایشی اندروید نوقا ۷٫۰ را بر روی دستگاه خود نصب کرده‌اند؛ نسخه‌ نهایی به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ را که با رابط‌کاربری اموشن ۵٫۰ شخصی‌سازی شده است، دریافت خواهند کرد. کاربران اعلام‌شده، به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ را با یک فریمور با نسخه B363 برای هوآوی پی ۹ و یک فریمور با نسخه B562 برای هوآوی میت ۸ دریافت می‌کنند.

p9-lite-overview-02

در کنار این دو مدل، هوآوی برای عرضه به‌روزرسانی اندروید نوقا برای هوآوی پی ۹ لایت، پی ۹ پلاس، هوآوی نوا و هوآوی نوا پلاس، آماده می‌شود. محصولات ساب‌برند “آنر” هوآوی نیز، مدتی بعد، به‌روزرسانی جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید را دریافت خواهند کرد و از جمله آن‌ها می‌توان به آنر ۸، آنر وی ۸ و آنر ۶ ایکس (مدل ۲۰۱۶) اشاره کرد.

پیش‌تر، مشخص شد که شرکت هوآوی، اندروید نوقا ۷٫۰ را برای آنر ۷ ارائه نمی‌دهد و این محصول در لیست محصولاتی که به صورت رسمی به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید نوقا به‌روزرسانی خواهند شد، جای ندارد. یکی دیگر از مدل‌هایی که به احتمال زیاد به اندروید نوقا ۷٫۰ به‌روزرسانی نخواهد شد، هوآوی پی ۸ است؛ محصولی که به‌ عنوان پرچم‌دار ۲۰۱۵ هوآوی معرفی شده بود.

به‌روزرسانی نامناسب برخی از مدل‌های قدیمی و قدرت‌مند از گوشی‌های هوشمند هوآوی، یکی از مشکلاتی است که در فروش محصولات هوآوی به شدت تاثیر خواهد گذاشت. اگر هوآوی به حضور گسترده در بازار و حتی رسیدن به عنوان “پرفروش‌ترین سازنده” تا چند سال آینده فکر می‌کند، باید پشتیبانی نرم‌افزاری بسیار بهتری از گوشی‌های هوشمند خود داشته باشد؛ در غیر این‌صورت، خرید محصولات این سازنده، توجیه‌ پذیر نیست. شما با این سیاست هوآوی، تا چه اندازه موافق هستید؟ آیا هوآوی، نباید حداقل به مدت دو سال از گوشی‌های قدرت‌مند خود به صورت نرم‌افزاری، پشتیبانی نماید؟

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *