تصویر جدیدی از گوشی بدون حاشیه Honor Magic هوآوی فاش شد

تصویر جدیدی از گوشی بدون حاشیه Honor Magic هوآوی فاش شد
  • 1395/9/19
  • مقدم
  • 0

اگرچه ساب‌برند “آنر” از گوشی بدون حاشیه خود در ۷ دسامبر (۱۷ آذرماه) رونمایی نکرد، اما دعوت‌نامه‌هایی برای اصحاب رسانه فرستاده شده است که از یک رویداد خبری در ۲۶ آذرماه حکایت می‌کند. به‌تازگی، تصویر جدیدی از گوشی بدون حاشیه “آنر مجیک (Honor Magic)” هوآوی منتشر شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

از آنجایی‌که آنر مجیک مانند شیائومی می میکس بدون حاشیه است و تولید انبوه و گسترده آن برای شرکت سازنده، کار دشواری خواهد بود؛ شایعات، مدعی شده بودند که این مدل همانند گوشی بدون حاشیه شیائومی، یک محصول مفهومی است. تصویر تازه منتشرشده نیز، گوشی بدون حاشیه هوآوی “آنر مجیک” را نشان می‌دهد که همانند یک محصول مفهومی است.

حاشیه‌ چندانی در سمت راست یا چپ صفحه‌نمایش وجود ندارد و البته، حاشیه کمی در بالا و پایین نمایشگر، وجود دارد که برخی از قطعات لازم در آن جای گرفته است. اگر به ناهنجاری بالا توجه نمایید، بلندگویی مشاهده نمی‌شود اما یک دایره سیاه در حاشیه بالا جلب‌توجه می‌کند که احتمالاً دوربین سلفی است.

در حاشیه پایین صفحه‌نمایش، یک حسگر اثرانگشت جای گرفته است اما از آنجایی‌که این سنسور به دلیل وجود دست کاربر بر روی آن، قابل مشاهده نیست؛ نمی‌دانیم که آنر مجیک به دکمه ادغام شده با حسگر اثرانگشت، مجهز شده است یا خیر. براساس اطلاعات منتشرشده و با توجه به تصویری که به دست آمده است، آنر مجیک به عنوان یک محصول مفهومی به بازار عرضه خواهد شد و یک صفحه‌نمایش با لبه‌های خمیده برای آن، در نظر گرفته شده است.

honor-magic-phone

پیش‌تر، اعلام شد که آنر مجیک، هیچ دوربین یا بلندگویی را در خود جای نداده است تا هم‌چنان، یک محصول خاص باقی بماند؛ برای عکاسی و یا پخش موسیقی، نیاز به اتصال قطعات جانبی به این گوشی خواهید داشت که البته، چندان خوشایند نخواهد بود. البته، به نظر می‌رسد که حداقل، یک دوربین سلفی برای آن در نظر گرفته شده است.

شایعات تازه منتشرشده، نشان می‌دهد که آنر مجیک به تراشه Kirin 950 هوآوی مجهز شده است (برای اطلاع، تراشه Kirin 960 در حال‌حاضر در میت ۹ استفاده شده) و چهار گیگابایت حافظه رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، از دیگر مشخصاتی است که شرکت سازنده، به زودی از آن‌ رونمایی خواهد کرد. علاوه‌براین، آنر مجیک به یک صفحه‌نمایش جمع‌وجور ۵ اینچی ۲K مجهز شده است که تراکم پیکسلی بسیار خوبی را برای صفحه‌نمایش به همراه دارد.

در نهایت، باید عنوان کرد که آنر مجیک از قابلیت شارژ سریع ۴۰ واتی استفاده می‌کند که عملکردی به مراتب بهتر در مقایسه با فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی هوآوی میت ۹ دارد. البته، ظرفیت باتری برای نازک باقی‌ماندن گوشی، به ۲۹۰۰ میلی‌آمپر محدود شده است که شاید، چندان بالا نباشد و هم‌چنین، با توجه به صفحه‌نمایش با کیفیت آن، ممکن است ماندگاری باتری چندان تاثیرگذار نباشد.

این محصول در ماه آگوست، تاییدیه ۳C را با شماره مدل NTS-AL00 دریافت کرده است. هنوز نمی‌دانیم که آنر مجیک با چه قیمتی به بازار عرضه خواهد شد اما مطمئن هستیم که قیمت آن با توجه به مشخصات فنی و هم‌چنین، ساختار مفهومی آن، بالا خواهد بود. شما چه دیدگاهی درباره گوشی‌های هوشمند مفهومی و بدون حاشیه دارید؟ به‌نظر شما، طراحی محصولات بدون حاشیه به بلوغ رسیده است و آیا سازندگان در سال ۲۰۱۸، گوشی‌های پرچم‌دار خود را با طراحی نزدیک به این محصولات عرضه می‌کنند؟

منبع: Neowin

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *