رابط‌کاربری تاچ‌ویز سامسونگ به “Samsung Experience” تغییر نام خواهد داد

رابط‌کاربری تاچ‌ویز سامسونگ به “Samsung Experience” تغییر نام خواهد داد
  • 1395/9/19
  • مقدم
  • 0

اگر کاربر گوشی‌های اندرویدی باشید، احتمالاً با نام رابط‌کاربری تاچ‌ویز آشنایی دارید؛ رابط‌کاربری تاچ‌ویز، به طور اختصاصی برای گوشی‌های سامسونگ توسعه داده شده و شرکت سازنده، سیستم‌عامل اندروید گوگل گوشی‌های هوشمند خود را با آن، شخصی‌سازی کرده است. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که نام رابط‌کاربری تاچ‌ویز، به‌زودی تغییر پیدا خواهد کرد و شرکت سازنده، آن‌را ” Samsung Experience” می‌نامد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

وب‌سایت اندروید سنترال، گزارش می‌دهد که در نسخه آزمایشی اندروید نوقا برای گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج، سامسونگ، رابط‌کاربری گوشی‌های هوشمند خود را به جای تاچ‌ویز، “Samsung Experience” نامیده است. البته در حال‌حاضر، نمی‌توان اطمینان داشت که سامسونگ در نهایت، تصمیم دارد تا نام رابط‌کاربری تاچ‌ویز را به این نام تغییر دهد یا خیر. با این‌حال در قسمت مربوط به نسخه رابط‌کاربری Samsung Experience، نام “SE 8” مشاهده می‌شود که کمی عجیب است. با این‌حال، تغییر نام رابط‌کاربری محصولات اندرویدی سامسونگ، چندان بد نخواهد بود و می‌تواند از تغییرات گسترده در آن، حکایت داشته باشد.

برای اطلاع، به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ برای گوشی‌های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج در حال آزمایش است و احتمال می‌دهیم که این به‌روزرسانی در اوایل سال آینده میلادی (و تا پیش از معرفی گلکسی اس ۸ به‌عنوان پرچم‌دار ۲۰۱۷ سامسونگ) برای این دو مدل به صورت نهایی عرضه شود.

در کنار این دو مدل، شرکت سامسونگ، هم‌چنین برای عرضه به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ برای گوشی گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج آماده می‌شود که در حال‌حاضر، نمی‌توان مطمئن بود که رابط‌کاربری جدید سامسونگ برای آن‌ها، ارائه خواهد شد یا خیر.

Samsung Experience

علاوه‌براین، سامسونگ، به‌روزرسانی فبلت گلکسی نوت ۵ را به اندروید نوقا از یاد نبرده است و به‌زودی، آن‌را برای فبلت پرچم‌دار خود و به عنوان آخرین مدل موجود از سری گلکسی نوت (البته، اگر گلکسی نوت ۷ را از این سری، نادیده بگیریم!) ارائه می‌دهد. نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ که برای فبلت گلکسی نوت ۵ منتشر خواهد شد، بخشی از قابلیت‌های نرم‌افزاری فبلت گلکسی نوت ۷ را برای این مدل، به همراه دارد.

ذکر این موضوع، لازم به نظر می‌رسد که مدل ۲۰۱۶ گوشی‌های گلکسی A سامسونگ و هم‌چنین، تبلت گلکسی تب اس ۲ در لیست محصولاتی که به صورت رسمی، به‌روزرسانی اندروید نوقا را دریافت خواهند کرد؛ قرار دارد و سامسونگ، آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید را برای آن‌ها عرضه می‌کند.

در رابطه با به‌روزرسانی مدل ۲۰۱۶ گوشی‌های گلکسی A سامسونگ، می‌توان اطمینان داشت که رابط‌کاربری جدید محصولات سامسونگ برای آن‌ها ارائه نخواهد شد و سامسونگ، تنها سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ را با همان رابط‌کاربری تاچ‌ویز برای آن‌ها عرضه خواهد کرد. به احتمال زیاد، رابط‌کاربری جدید محصولات سامسونگ به صورت اختصاصی در مدل‌های جدید گوشی گلکسی A که به زودی معرفی خواهند شد، به کار گرفته می‌شود.

اینکه تمامی گوشی‌های گلکسی A (مدل ۲۰۱۶) به اندروید نوقا ۷٫۰ گوگل، به‌روزرسانی خواهد شد و تنها مدل‌های رده‌بالای این سری، به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید به‌روزرسانی می‌شود؛ هنوز مشخص نشده است اما احتمال می‌دهیم که سامسونگ، هیچ‌یک از این مدل‌ها را از دریافت اندروید نوقا ۷٫۰ محروم نمی‌کند.

تا بدین لحظه، دیگر گوشی‌های هوشمند سامسونگ که به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ را به صورت رسمی یا حتی غیررسمی دریافت خواهند کرد، هنوز مشخص نشده است.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *