تصویری از گوشی جدید میزو با صفحه‌نمایش بدون حاشیه منتشر شد

تصویری از گوشی جدید میزو با صفحه‌نمایش بدون حاشیه منتشر شد
  • 1395/9/21
  • مقدم
  • 0

گوشی‌های هوشمند بدون حاشیه، یک روند جدید در بازار به وجود آورده‌اند و شرکت شیائومی با شیائومی می میکس، در این راه موفق بوده است. به همین جهت، شایعات مختلفی از عرضه محصولات بدون حاشیه توسط سازندگان دیگر منتشر شده است و گفته می‌شود که شرکت میزو نیز، یک محصول بدون حاشیه معرفی خواهد کرد. به تازگی، تصویر جدیدی از گوشی بدون حاشیه میزو منتشر شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

در ابتدا، شایعاتی از گوشی خمیده میزو پرو ۶ اج منتشر شد که از یک محصول با لبه‌های منحنی چهارگانه حکایت داشت. حتی تصاویری از محصول خمیده میزو منتشر شد و منبع انتشار این تصاویر، مدعی بود که گوشی خمیده میزو به زودی، به بازار عرضه خواهد شد.

 انتشار شایعات درباره گوشی خمیده میزو، در نهایت باعث شد تا جک وانگ، رئیس شرکت میزو به خبرهای مشابه پیرامون محصول خمیده میزو واکنش نشان دهد و اعلام نماید که میزو به دلیل فروش خوب گوشی‌های هوشمند عادی خود با صفحه‌نمایش تخت، عجله‌ای برای عرضه یک محصول خمیده ندارد.

meizu-bezel-less-phone

با این‌حال و علی‌رغم واکنش شرکت میزو به شایعات مشابه پیرامون محصول خمیده این سازنده، به‌تازگی تصویر جدیدی از یک گوشی بدون حاشیه منتشر شده که گفته می‌شود این محصول، توسط شرکت میزو در حال توسعه است. در نگاه اول، طراحی این محصول بسیار خوب به‌نظر می‌رسد؛ در صورتی‌که تصویر منتشرشده، صحت داشته باشد، گوشی جدید میزو کاملاً بدون حاشیه است و تنها در پایین صفحه‌نمایش، کمی حاشیه به منظور جای‌گیری دکمه mBack وجود دارد که احتمال می‌دهیم حسگر اثرانگشت همانند دیگر محصولات میزو در زیر این دکمه، تعبیه شده باشد.

گمان می‌رود که نسبت صفحه‌نمایش به بدنه در گوشی بدون حاشیه میزو، بیش‌تر از ۹۱٫۳ درصد باشد و این موضوع، باعث خواهد شد تا گوشی جدید این سازنده از شیائومی می میکس نیز، حاشیه‌ کم‌تری داشته باشد. در پنل جلوی گوشی، از یک شیشه ۲٫۵ یا ۳ بعدی دارای قوس استفاده شده است.

شیائومی می میکس در حاشیه پایین خود همانند محصول بدون حاشیه میزو، به دکمه فیزیکی مجهز نشده است؛ این محصول، از دکمه‌های مجازی بهره می‌برد و شرکت سازنده از یک حسگر تشخیص اثرانگشت در پشت آن استفاده کرده است. با این‌حال، گوشی خمیده میزو همانند دیگر محصولات این سازنده، به دکمه mBack مجهز شده است و با صرف‌نظر از این مورد، می‌توان گفت که این محصول به گوشی شیائومی می میکس شباهت بسیاری دارد. جالب است که بدانید حتی دوربین سلفی در سمت راست حاشیه پایین صفحه‌نمایش، جای گرفته است که پیش‌تر در گوشی بدون حاشیه شیائومی دیده بودیم.

اینکه محصول بدون حاشیه میزو در آینده نزدیک معرفی خواهد شد یا خیر؛ در حال‌حاضر، مشخص نشده است. با این‌حال و با توجه به مشکلات بین میزو و اسنپدراگون به دلیل نقض پتنت‌های این سازنده تراشه، احتمال نمی‌دهیم که گوشی خمیده میزو با تراشه‌های اسنپدراگون کوالکام عرضه شود و این موضوع، می‌تواند محصول بدون حاشیه میزو را در رقابت با شیائومی می میکس، به حاشیه براند.

بنابراین، انتظار داریم که در صورت عرضه این محصول بدون حاشیه میزو تا چند هفته آینده، شرکت سازنده از تراشه هلیو ایکس ۲۷ مدیاتک در آن استفاده کرده باشد و در صورت عرضه گوشی بدون حاشیه میزو در سال ۲۰۱۷، تراشه قدرت‌مند هلیو ایکس ۳۰ مدیاتک به این محصول قدرت دهد.

منبع: Gizmochina

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *