تحلیل‌ها نشان می‌دهد که کنار گذاشتن گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش تخت برای سامسونگ، بسیار زود است

تحلیل‌ها نشان می‌دهد که کنار گذاشتن گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش تخت برای سامسونگ، بسیار زود است
  • 1395/9/22
  • مقدم
  • 0

شکی وجود ندارد که شرکت سامسونگ، به عرضه محصولات مجهز به صفحه‌نمایش با لبه‌های خمیده ادامه می‌دهد و گوشی‌های جدید سری گلکسی اس با صفحه‌نمایش لبه منحنی ارائه خواهد شد. در همین رابطه، پیش‌تر شایعاتی مبنی بر حذف مدل مجهز به صفحه‌نمایش تخت از گوشی گلکسی اس ۸ منتشر شد. با این‌حال، تحلیلگران مدعی هستند که کنار گذاشتن گوشی‌های هوشمند مجهز به صفحه‌نمایش تخت برای سامسونگ، بسیار زود است و به فروش گوشی‌های هوشمند این سازنده، صدمه خواهد زد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

البته، گوشی‌ گلکسی اس ۸ و فبلت پرچم‌دار گلکسی نوت ۸، تنها محصولاتی نیستند که بنابر شایعات در یک مدل با صفحه‌نمایش خمیده عرضه می‌شود. در همین رابطه، پیش‌تر اعلام شد که سامسونگ به دنبال استفاده از صفحه‌نمایش‌های لبه منحنی دوگانه در مدل ۲۰۱۸ گوشی‌های میان‌رده گلکسی A است.

برطبق یک گزارش تازه منتشرشده، به‌نظر نمی‌رسد که حذف مدل مجهز به صفحه‌نمایش تخت محصولات سامسونگ، کار درستی باشد؛ حداقل در حال‌حاضر که تقاضا برای گوشی‌های هوشمند مجهز به صفحه‌نمایش خمیده چندان زیاد نیست، عرضه محصولات سامسونگ تنها در یک مدل با صفحه‌نمایش خمیده، فروش آن‌ها را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

androidpit-samsung-galaxy-s7-edge-13-w782

در همین رابطه، اعلام شده است که کاربران، هنوز هم فکر می‌کنند که در صورت خرید یک محصول مجهز به صفحه‌نمایش لبه منحنی دوگانه، به اشتباه لبه‌های آن‌را لمس خواهند کرد و این موضوع، چندان برای آن‌ها خوشایند نیست. هم‌چنین، در رابطه با حذف مدل تخت از گوشی‌های پرچم‌دار آینده سامسونگ، گفته شده است که این سازنده از صفحه‌نمایش مجهز به لبه‌های منحنی دوگانه برای تمایزبخشیدن به محصولات خود استفاده می‌کند.

به هرحال، سامسونگ، تنها آینده گوشی‌های هوشمند را محدود به عرضه محصولات با لبه‌های منحنی دوگانه نمی‌داند و حتی، گوشی‌های هوشمند بدون حاشیه نیز، آن چیزی نخواهد بود که بازار گوشی‌های هوشمند به آن نیاز دارد. به همین جهت، سامسونگ به دنبال عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو است و به زودی، از یک مدل آن در سال ۲۰۱۷ رونمایی خواهد کرد.

براساس گزارش‌های منتشرشده، مدل اول گوشی‌های تاشو سامسونگ به دو صفحه‌نمایش تخت مجهز شده است و شرکت سازنده از یک لولا در میان دو صفحه‌نمایش بهره برده که به تبدیل آن به یک محصول با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر کمک می‌کند. با این‌حال، سامسونگ در سال ۲۰۱۸ نیز یک گوشی‌هوشمند تاشو عرضه خواهد کرد که به صفحه‌نمایش اولد انعطاف‌پذیر مجهز شده.

البته، سامسونگ برای عرضه محصولات مجهز به صفحه‌نمایش قابل‌انعطاف، عجله‌ای ندارد و محصولات آینده خود را نیز در تعداد محدودی به بازار عرضه خواهد کرد. در حال‌حاضر، قیمت خاصی برای گوشی‌های هوشمند تاشوی سامسونگ اعلام نشده است اما انتظار داریم که در ابتدا، محصولات تاشو با قیمتی قابل‌توجه عرضه شود و پس از مدتی که فناوری‌های جدید از مرحله آزمایش خارج شد و به مرحله تولید رسید؛ قیمت محصولات مجهز به صفحه‌نمایش‌های قابل‌انعطاف کاهش یابد.

با این‌حال، در صورتی‌که طراحی محصولات تاشوی سامسونگ، کاربران را به خود جذب نماید؛ انتظار داریم که با وجود قیمت بالای آن‌ها، در مدت زمان کوتاهی، تمامی نمونه‌های عرضه‌شده از گوشی‌های تاشوی سامسونگ به فروش برسد. البته، عرضه محصولات تاشو به صورت انبوه، حداقل نزدیک به سه یا چهار سال دیگر به زمان احتیاج دارد؛ سازندگان، باید طراحی محصولات تاشو را به یک بلوغ نسبی برسانند که این موضوع، به مدتی زمان احتیاج دارد و در غیر این‌صورت، محصولات قابل‌انعطاف مورد بی‌مهری کاربران قرار خواهند گرفت.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *