قیمت احتمالی گوشی بدون حاشیه آنر مجیک (Honor Magic) هوآوی فاش شد

قیمت احتمالی گوشی بدون حاشیه آنر مجیک (Honor Magic) هوآوی فاش شد
  • 1395/9/22
  • مقدم
  • 0

پس از معرفی گوشی بدون حاشیه شیائومی می میکس، اکنون سازندگان دیگر برای معرفی محصولات بدون حاشیه خود آماده می‌شوند و یکی از این سازندگان، شرکت هوآوی است. براساس اطلاعات به‌دست‌آمده، هوآوی در آخر هفته جاری از گوشی بدون حاشیه خود با نام آنر مجیک رونمایی خواهد کرد و به تازگی، قیمت این محصول فاش شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

همان‌طور که گفته شد، آنر مجیک هوآوی به دلیل عرضه به عنوان یک گوشی بدون حاشیه، به احتمال زیاد به عنوان یک گوشی مفهومی عرضه خواهد شد و این موضوع، باعث می‌شود تا در ابتدا، قیمت آن بالا باشد و هم‌چنین، شرکت سازنده، تولید آن‌را به چند نسخه محدود نماید. با این‌حال، بعید می‌دانیم که تمامی نمونه‌های تولیدشده از آنر مجیک در ابتدای عرضه آن به بازار، به فروش نرسد!

به همین جهت، به تازگی یک فروشگاه، آنر مجیک را با قیمتی نزدیک به ۱۴۴۷ دلار لیست کرده است که البته، این قیمت، برچسب قیمت نهایی گوشی بدون حاشیه هوآوی نخواهد بود. با این‌حال، تحلیل‌های صورت‌گرفته، نشان می‌دهد که این محصول با قیمتی کم‌تر از ۱۰۰۰ دلار به بازار عرضه نمی‌شود.

در بخش دیگری از آنچه که به تازگی در رابطه با آنر مجیک فاش شده است، مشاهده می‌شود که نزدیک به ۱۶ قابلیت مهم و احتمالی، برای این محصول اعلام شده. گمان می‌کنیم که آنر مجیک هوآوی، به دوربین دوگانه اصلی و صفحه‌نمایش با لبه‌های خمیده، مجهز خواهد بود. با این‌حال، بسیار بعید است که شرکت سازنده، آن را با صفحه‌نمایش قابل‌انعطاف عرضه نماید و به همین جهت، شایعات منتشرشده در این رابطه، صحت نخواهد داشت.

honor-magic

یکی‌دیگر از قابلیت‌هایی که برای آنر مجیک هوآوی فاش شده، قابلیت شارژ سریع است و گمان می‌کنیم که گوشی بدون حاشیه هوآوی از فبلت پرچم‌دار میت ۹ که به تازگی معرفی شده است، سریع‌تر شارژ خواهد شد. از دیگر مشخصات احتمالی گوشی آنر مجیک هوآوی، می‌توان به مقاومت در برابر آب، تجهیز به هوش مصنوعی و شارژ بی‌سیم اشاره کرد.

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، آنر مجیک در آخر هفته در روز جمعه به صورت رسمی معرفی خواهد شد و تراشه هشت هسته‌ای نسبتاً قدرت‌مند Kirin 950 هوآوی به همراه شش گیگابایت حافظه رم، از جمله مشخصاتی است که شرکت سازنده، گوشی بدون حاشیه خود را به آن‌ها مجهز نموده. برای ذخیره‌سازی محتوای مدنظر کاربران، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خواهید داشت که به نظر، کافی می‌رسد.

شایعات نشان می‌دهد که آنر مجیک به یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی مجهز شده است و تراکم‌پیکسلی بالای صفحه‌نمایش ۴K گوشی بدون حاشیه هوآوی، یکی از نقاط قوت آن خواهد بود.

پیش‌تر نیز، تصویری از آنر مجیک هوآوی فاش شد که طراحی این گوشی را به نمایش گذاشت. در حاشیه بالا، تنها چیزی همانند یک دوربین سلفی جلب‌توجه می‌کند و در پایین، یک حسگر اثرانگشت تعبیه شده است. در رابطه با گوشی بدون حاشیه هوآوی، اعلام شد که برای پخش موسیقی، نیاز به اتصال سخت‌افزار جانبی به گوشی هوشمند خود خواهید داشت.

البته، شرکت هوآوی، تنها سازنده‌ای نیست که یک گوشی بدون حاشیه در آینده معرفی خواهد کرد. در همین رابطه، به‌تازگی در گویا آی‌تی، تصویری از گوشی بدون حاشیه میزو منتشر شد که به‌نظر می‌رسد حاشیه بسیار کم‌تری در مقایسه با شیائومی می میکس داشته باشد.

منبع: Gizmochina

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *