گلکسی سی ۵ پرو و گلکسی سی ۷ پرو سامسونگ در سال آینده، عرضه خواهد شد

گلکسی سی ۵ پرو و گلکسی سی ۷ پرو سامسونگ در سال آینده، عرضه خواهد شد
  • 1395/9/23
  • مقدم
  • 0

انتظار می‌رفت که شرکت سامسونگ تا پیش از پایان ماه جاری میلادی (دسامبر) از دو گوشی میان‌رده جدید رونمایی کند. با این‌حال، اطلاعات تازه منتشرشده از چین، نشان می‌دهد که عرضه گلکسی سی ۵ پرو و گلکسی سی ۷ پرو تا سال آینده میلادی، به تعویق افتاده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

شایعات مختلفی از دو گوشی میان‌رده گلکسی سی ۵ پرو و گلکسی سی ۷ پرو سامسونگ حکایت دارد و برخلاف گمانه‌زنی‌ها، معرفی این دو مدل تا ماه ژانویه در سال ۲۰۱۷ به تاخیر افتاده است. در رابطه با مشخصات‌فنی گلکسی سی ۷ پرو باید گفت که این محصول بنابر شایعات، به یک صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز خواهد بود.

تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی و چهار گیگابایت حافظه رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، به این محصول قدرت می‌دهد و برای ثبت تصویر به کمک دوربین اصلی، گلکسی سی ۷ پرو به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است. برقراری مکالمه‌های تصویری و ثبت تصاویر سلفی نیز به کمک دوربین ثانویه ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی، صورت می‌گیرد. برای تامین انرژی لازم برای صفحه‌نمایش و تراشه، شرکت سامسونگ از یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت در این محصول استفاده کرده است.

گلکسی سی 7 پرو

سیستم‌عامل اندروید نوقا ۶٫۰٫۱ به همراه رابط‌کاربری تاچ‌ویز سامسونگ، بخش دیگری از مشخصات‌فنی گوشی گلکسی سی ۷ پرو را تشکیل می‌دهد و انتظار داریم که شرکت سازنده، به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ را برای این محصول ارائه دهد.

اطلاعات چندانی در رابطه با گلکسی سی ۵ پرو در حال‌حاضر، در دسترس نیست و مشخصات فاش‌شده، بسیار محدود است. با این‌حال، گمان می‌رود که قدرت گلکسی سی ۵ پرو توسط تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام تامین می‌شود و سه گیگابایت حافظه رم برای مالتی‌تسکینگ در این مدل، در نظر گرفته شده است.

انتظار می‌رود که دو گوشی میان‌رده گلکسی سی ۷ پرو و گلکسی سی ۵ پرو به یک بدنه فلزی مجهز شده باشد که در میان محصولات میان‌رده، بسیار رایج است. در رابطه با زمان عرضه این دو مدل، باید گفت که شرکت سامسونگ، به صورت رسمی، عرضه گلکسی سی ۷ پرو و گلکسی سی ۵ پرو را در ماه دسامبر تایید نکرده است اما گمان می‌رفت که این دو مدل در ماه دسامبر به بازار عرضه خواهد شد.

گلکسی سی 7 پرو

شایعه منتشرشده از چین، البته در رابطه با تاخیر در عرضه گوشی گلکسی سی ۷ پرو و گلکسی سی ۵ پرو سامسونگ، چندان توضیح نمی‌دهد. علاوه‌براین، هنوز مشخص نشده است که این دو محصول در کدام بازارها عرضه خواهند شد و محدودبودن عرضه آن‌ها به بازار چین، تنها در حد حدس و گمان است.

در رابطه با احتمال عرضه محصولات گلکسی سی پرو سامسونگ به صورت جهانی، باید گفت که بنابر اطلاعات منتشرشده، سامسونگ تا چند هفته آینده، گلکسی سی ۹ پرو را در بازارهای جهانی عرضه می‌کند. دریافت تاییدیه وای‌فای برای این مدل، صحت این ادعا را نشان می‌دهد و بنابراین، انتظار داریم که شرکت سامسونگ، گوشی گلکسی سی ۷ پرو و گلکسی سی ۵ پرو را نیز در بازارهای جهانی عرضه نماید. البته، گلکسی سی ۹ پرو در مقایسه با این دو مدل، از تراشه بسیار بهتری استفاده می‌کند و شش گیگابایت حافظه رم برای مالتی‌تسکینگ، یکی دیگر از مشخصات جذاب آن است.

لازم به ذکر است که در صورت برنامه‌ریزی سامسونگ برای عرضه جهانی این دو مدل، باید تاییدیه‌های لازم برای گوشی گلکسی سی ۷ پرو و گلکسی سی ۵ پرو دریافت شود.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *