فهرست فرصت های شغلی اپل پرده از راز این شرکت برداشت

فهرست فرصت های شغلی اپل پرده از راز این شرکت برداشت
  • 1395/9/30
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

فهرست فرصت های شغلی شرکت اپل نشان می دهد که این شرکت در سکوت خبری بر روی بهبود عمر باتری محصولات خود تمرکز کرده است.

گویا آی تی – وقتی باتریهای پرظرفیتی که در آیفون های اپل به کار رفته اند را مشاهده می کنیم، می بینیم که این تلاش های شرکت اپل زیاد هم موثر نبوده اند. مطمئنا فبلت ها وضعیت بهتری دارند، زیرا در آنها فضای کافی برای تعبیه کردن این باتری های بزرگ وجود دارد. اما به طور کلی، مشکل باتری هنوز در محصولات شرکت اپل پابرجاست. حتی با معرفی محصول جدید این شرکت یعنی MacBook Pro 2016، کاربران پیش از به روز رسانی این محصول به macOS Sierra 10.12.2، اعلام کردند طول عمر باتری نوت بوک آنها تقریبا هیچ است! گویا این شرکت برای بهبود موثر عملکرد باتری ها در محصولات آینده خود، یک ردیف شغلی جدید در نظر گرفته است، اما اگر می خواهید برای استخدام در این ردیف شغلی درخواست دهید، ابتدا مطمئن شوید که به اندازه کافی در این زمینه تخصص دارید.
اپل در وبسایت خود اعلام کرده برای این ردیف شغلی به افرادی نیاز دارد که بتوانند فناوری مدیریت باتری و سایر برنامه های کاربردی که برای بهبود طول عمر باتری تهیه شده اند را آزمایش نمایند.

شرکت اپل یک ردیف شغلی به نام “مهندسی تحلیل الگوریتم باتری” تعریف کرده است. خلاصه وظایف مربوط به این ردیف شغلی درادامه ارائه شده است:
” در این شغل، از شما انتظار می رود که فناوری های پیشرفته مدیریت باتریهای لیتیوم – یون را از طریق آزمایش باتری و تحلیل داده های آزمایش تایید نمایید. همچنین از شما خواسته می شود که برنامه هایی برای آزمایش طراحی کرده و آزمایش هایی روی باتری ها انجام دهید. از شما انتظار می رود داده های آزمایش را پردازش کنید تا مدل های حالت پایدار و دینامیکی تولید کنید، پارامترهای مدل را شناسایی نمایید، و الگوریتم های مختلفی را مبتنی بر این مدل ها بسازید و در پلت فرم های آزمایشی مختلف پیاده سازید تا عملکرد آنها را ارزیابی نمایید”.
به یاد داشته باشید که این جزئیات، هیچ نشانه ای از بهبود فناوری باتری ها ندارند، و صادقانه بگویم که واقعا شرم آورند. مسئولیت اصلی شخصی که در این شغل مشغول به کار می شود، بهبود طول عمر باتری تحت شرایط مختلف است. این شرکت به فردی نیاز دارد که بسیار دقیق باشد و با این مشکلات مقابله کند، اما شاید راه حل بهتر آن باشد که باتری های بزرگ کنار گذاشته شوند. تلاش برای ساخت محصولات باریک تر، فقط باعث شده که تولید کنندگان، بخش باتری را قربانی بخش های دیگر کنند. به این ترتیب، قابلیت حمل و زیبایی محصولات بیشتر شده، اما نمک به زخم بزرگترین شکایتی پاشیده شده که کاربران از گوشی های هوشمند و نوت بوک ها دارند: طول عمر باتری آنها.
امیدواریم با استخدام افراد متخصص در این ردیف شغلی جدید، شرکت اپل بتواند طیف گسترده ای از این مسائل را پیش از عرضه محصولات آینده خود حل نماید. شما در مورد این ردیف شغلی جدید چه نظری دارید؟

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *