مدل ۲۰۱۷ گوشی‌های میان‌رده گلکسی A3 و گلکسی A5 سامسونگ از اواخر دی‌ماه عرضه خواهد شد

مدل ۲۰۱۷ گوشی‌های میان‌رده گلکسی A3 و گلکسی A5 سامسونگ از اواخر دی‌ماه عرضه خواهد شد
  • 1395/9/30
  • مقدم
  • 0

انتظار می‌رفت که مدل‌ ۲۰۱۷ گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ تا پیش پایان سال جاری میلادی ارائه شود اما یک شایعه جدید، نشان می‌دهد که علاقه‌مندان، باید یک ماه دیگر برای عرضه آن‌ها به بازار منتظر بمانند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

شایعات جدید، نشان می‌دهد که مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A3 و گوشی گلکسی A5 سامسونگ در نیمه ژانویه در غرب اروپا عرضه خواهد شد. گزارش تازه منتشرشده توسط یک شایعه‌پرداز، فاش کرده است که این دو گوشی در چهار رنگ مشکی، آبی، طلایی و صورتی در بازار در دسترس قرار می‌گیرد.

علاوه‌براین، شایعه‌پرداز مذکور اعلام کرده است که مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A7 سامسونگ به بازارهای غرب اروپا راه پیدا نمی‌کند و این گوشی برای عرضه در بازارهای دیگر، در نظر گرفته شده است. با اینکه شایعه تازه منتشرشده، رسمی نیست اما در صورت صحت‌داشتن آن، ممکن است تا زمان عرضه مدل ۲۰۱۷ گوشی‌های سری گلکسی A توسط سامسونگ، برنامه شرکت سازنده تغییر پیدا نماید.

قیمت مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A5 سامسونگ نزدیک به ۴۶۶ دلار خواهد بود

نسخه 2017 گوشی گلکسی A3

در بخش دیگری از شایعات تازه منتشرشده در رابطه با مدل‌های جدید سری گلکسی A، آمده است که قیمت پیشنهادی سازنده برای فروش گلکسی A3 (مدل ۲۰۱۷) نزدیک به ۳۶۲ دلار و برای گلکسی A5 (مدل ۲۰۱۷) نزدیک به ۴۶۶ دلار خواهد بود. با این‌حال، قیمت نهایی آن‌ها بسته به بازار مقصد، ممکن است با این قیمت‌ها متفاوت باشد.

براساس شایعات، مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A3 به یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت مجهز شده است و صفحه‌نمایش ۴٫۷ اینچی اچ‌دی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل، بر روی این محصول به کار گرفته شده. تراشه اگزینوس ۷۸۷۰ سامسونگ به نسخه جدید گوشی گلکسی A3 قدرت می‎دهد و به همراه این تراشه، شرکت سازنده از دو گیگابایت حافظه رم به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بر روی این گوشی استفاده کرده است.

دوربین اصلی مدل جدید گوشی گلکسی A3 سامسونگ، یک شاتر ۱۲ مگاپیکسلی است که با فلاش LED همراه شده و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز در جلوی گوشی، جلب‌توجه خواهد کرد. از دیگر مشخصات فاش‌شده برای این گوشی، می‌توان به درگاه یواس‌بی Type-C، جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا و حسگر اثرانگشت اشاره کرد.

تمامی مدل‌های جدید سری گلکسی A سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰٫۱ همراه شده‌اند اما با توجه به برنامه سامسونگ برای عرضه اندروید نوقا برای مدل ۲۰۱۶ آن‌ها، انتظار داریم که مدتی بعد، به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۱٫۱ به همراه رابط‌کاربری جدید محصولات شرکت سازنده برای نسخه جدید گوشی‌های گلکسی A سامسونگ منتشر شود.

بنابر شایعات، نسخه ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A7 سامسونگ، ضدآب خواهد بود و به یک صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی فول اچ‌دی مجهز شده است. یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت در این گوشی، انرژی موردنیاز برای صفحه‌نمایش و پردازنده را تامین می‌کند. این گوشی، هم‌چنین به درگاه یواس‌بی Type-C مجهز خواهد بود و اسپیکر در لبه‌های دستگاه در بالای دکمه پاور، جای گرفته است.

در رابطه با نسخه ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A5 سامسونگ نیز، باید گفت که این محصول به یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی مجهز خواهد بود و یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت، برای ان در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه تراشه اگزینوس ۷۸۸۰ سامسونگ، از دیگر مشخصات فاش‌شده برای نسخه جدید گوشی گلکسی A5 سامسونگ است.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *