شیائومی می S یک گوشی پرچم‌دار با صفحه‌نمایش ۴٫۶ اینچی خواهد بود

شیائومی می S یک گوشی پرچم‌دار با صفحه‌نمایش ۴٫۶ اینچی خواهد بود
  • 1395/10/2
  • مقدم
  • 0

شرکت شیائومی، همواره گوشی‌های هوشمند خود را با صفحه‌نمایش نسبتاً بزرگ‌ عرضه کرده است و این موضوع، شاید برای برخی از کاربران که به دنبال گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش کوچک هستند؛ چندان خوشایند نباشد. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که شرکت شیائومی در حال توسعه یک گوشی۴٫۶ اینچی پرچم‌دار با نام شیائومی می S است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

به‌تازگی در یکی از شبکه‌های اجتماعی چین، اطلاعاتی در رابطه با گوشی جدید شیائومی منتشر شده است که نشان می‌دهد این سازنده، به دنبال عرضه یک گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش کوچک است. براساس اطلاعات به‌دست‌آمده، شیائومی می S به یک صفحه‌نمایش ۴٫۶ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است. جالب است که بدانید تشخیص پیکسل‌ها در یک صفحه‌نمایش اچ‌دی کوچک‌تر از ۵ اینچ، کار دشواری است و مجهزساختن آن به یک صفحه‌نمایش فول‌ اچ‌دی، تنها به کاهش ماندگاری باتری منجر می‌شود.

شیائومی می S

در رابطه با تراشه، گفته می‌شود که چیپ‌ست پرچم‌دار اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام با چهار هسته پردازشی به شیائومی می S قدرت می‌دهد و این گوشی با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.0 عرضه خواهد شد. هم‌چنین یک باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳٫۰ کوالکام، انرژی لازم برای پردازنده و صفحه‌نمایش را تامین خواهد کرد.

دوربین اصلی گوشی شیائومی می S، یک شاتر ۱۲ مگاپیکسلی است و برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری، یک شاتر ۴ مگاپیکسلی انتخاب شده است. با توجه به این موضوع که گوشی شیائومی می S، از یک باتری با ظرفیت بالا استفاده نمی‌کند و هم‌چنین، اندازه صفحه‌نمایش آن بسیار کوچک است؛ انتظار می‌رود که ابعاد گوشی کم باشد اما در نهایت تعجب، اعلام شده است که گوشی شیائومی می S نزدیک به ۸٫۲ میلی‌متر ضخامت دارد و طول و عرض آن به ترتیب ۱۲۸٫۳ میلی‌متر و ۶۴٫۲ میلی‌متر است.

شیائومی می S

همان‌طور که در تصاویر منتشرشده، مشاهده می‌کنید، دوربین اصلی به یک فلاش LED مجهز شده است که برای تصویربرداری در نور کم، کمک خواهد کرد. علی‌رغم این موضوع که رزولوشن صفحه‌نمایش، فول اچ‌دی است؛ گوشی شیائومی می S می‌تواند با رزولوشن ۴K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و با رزولوشن فول اچ‌دی با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری نماید!

بنابر اطلاعات فاش‌شده، شیائومی می S از یک سیم‌کارت نانو پشتیبانی می‌کند و تاییدیه ۳C چین را به دست آورده است. پشتیبانی از شبکه‌های ارتباطی ۴G  پلاس، ۴G، ۳G و ۲G از دیگر مشخصات اعلام‌شده برای گوشی ۴٫۶ اینچی شیائومی است.

شیائومی می S

در کنار این مشخصات، تصاویر منتشرشده، نشان می‌دهد که گوشی شیائومی می S به جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا مجهز خواهد بود و درگاه یواس‌بی Type-C در کنار حفره‌های بلندگو و جک صدا، جای گرفته است.

در حال‌حاضر، زمان مشخصی برای عرضه شیائومی می S مشخص نشده است و هم‌چنین، هنوز نمی‌دانیم که شرکت سازنده، تصمیمی برای معرفی یک گوشی با صفحه‌نمایش کوچک ۴٫۶ اینچی دارد یا تصاویر منتشرشده، مربوط به نمونه‌های آزمایشی بوده که شرکت شیائومی به صورت داخلی، آن‌ها را بررسی می‌کند. با این‌حال و با توجه به محدود بودن فروش گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش کوچک، بسیار بعید است که شرکت شیائومی، گوشی شیائومی می S را در آینده‌ای نزدیک عرضه نماید!

منبع: Gizmochina

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *