دستکشی خاص برای کار با صفحات لمسی در فصل سرما

دستکشی خاص برای کار با صفحات لمسی در فصل سرما
  • 1395/10/3
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

این مدل از دستکش‌ها نه تنها برای لمس ابزارهای سیار بهینه‌ شده‌اند بلکه از چراغ قوه هم استفاده می‌کنند. با استفاده از هر کدام از انگشتان دستکش می‌توان به راحتی با ابزارهای لمسی کار کرد و چراغ قوه‌ی تعبیه شده در دستکش که از ترکیب چهار رنگ مختلف استفاده می‌کند، تا ساعت‌ها روشن می‌ماند.

گویا آی تی – این دستکش‌ها علاوه بر گرم نگه داشتن دست‌ها مشکلی در کار با تلفن‌های همراه ایجاد نخواهند کرد. در بسیاری از نقاط کشور زمستان فرا رسیده و البته در بعضی مناطق گرمسیر مردم خود را برای استقبال از آن آماده می‌کنند. اما انگشتان شما در چه وضعیتی هستند؟ احتمالا بعضی از شما بیل به دست گرفته و با آنها برف پارو می‌کنید، بعضی دیگر هنگام خروج از خانه آنها را درون جیب پالتو قرار داده و بعضی مواقع هم برای گرم کردن آنها فنجان داغ چای و قهوه را برای مدتی طولانی در دست می‌گیرید. هر چه باشید باید انگشتان را از سوز سرما حفظ کرد.

اما هنگام پیام نوشتن چه کار می‌کنید؟ هر چه باشد پیام نوشتن جز ضروری‌ترین کارهایی شده که گریزی از آن نیست. گاهی اوقات مجبورید نقشه گوگل را چک کنید و عکس گرفتن و انتشار در ایسنتاگرام را هم که نمی‌شود از قلم انداخت. برای انجام همه‌ی این کارها باید دست به گوشی شد و البته این کار در روزهای سرد زمستان سخت نیست؟ توصیه می‌کنیم از دستکش‌هایی استفاده کنید که برای کار با صفحات لمسی بهینه شده‌اند. این دستکش‌ها علاوه بر دور نگه‌داشتن سرما از دستان شما، امکان کار راحت با تلفن‌همراه را فراهم می‌کنند.
صفحات لمسی با استفاده از بار الکتریکی بسیار کمی که از پوست شما ساطع می‌شود کار می‌کنند. برای برگرداندن این بار الکتریکی، دستکش‌های سازگار با صفحات لمسی، ترکیب‌های خازنی مخصوصی در آنها دوخته می‌شود؛ معمولا از نخ‌های استیل ضدزنگ در قسمت نوک انگشتان دستکش استفاده می‌شود. البته از دیگر فلزها مثل نمونه‌های که روکش نقره یا مس می‌شوند هم می‌توان استفاده نمود. اگر کمی خیاطی بلد باشید می‌توانید دست به کار شده و تهیه مقداری نخ فلزی می‌توانید دستکش‌های قدیمی خود را برای استفاده از ابزارهایی که صفحه لمسی دارند، بهینه‌سازی کنید.

اما اگر حوصله انجام این کارها را ندارید و البته دوست دارید خیال‌تان از کیفیت دستکش راحت راحت باشد می‌توانید از نمونه‌های مختلفی که در بازار موجود است استفاده نمایید. این دستکش‌ها علاوه بر گرم کردن دستان‌تان، امکان ارتباط بی‌دردسر با دوستان و اعضای خانواده را فراهم کرده و تجربه لذت‌بخش‌تری از جستجو در وب و کار با سایر اپلیکیشن‌ها را در سرمای زمستان فراهم می‌کنند. این دستکش‌ها گزینه‌ی خوبی برای تبریک آغاز زمستان و نشان دادن مهرتان به عزیزان‌تان هستند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *