گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ به صفحه‌نمایش لبه منحنی و قابلیت شارژ بی‌سیم مجهز خواهد بود

گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ به صفحه‌نمایش لبه منحنی و قابلیت شارژ بی‌سیم مجهز خواهد بود
  • 1395/10/4
  • مقدم
  • 0

شرکت هوآوی بر روی گوشی پرچم‌دار جدید خود از سری “P” مشغول به کار است و به‌نظر می‌رسد که گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ به قابلیت‌های جذابی مجهز خواهد بود. یک گزارش جدید نشان می‌دهد که گوشی پرچم‌دار جدید هوآوی پی ۱۰ با صفحه‌نمایش لبه منحنی عرضه می‌شود و از فناوری شارژ بی‌سیم، پشتیبانی خواهد کرد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی، همراه باشید.

براساس یک گزارش جدید، گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۷ هوآوی با نام هوآوی پی ۱۰ همانند بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار سال آینده، به یک صفحه‌نمایش با لبه‌های منحنی مجهز خواهد بود. البته شرکت هوآوی در عرضه محصولات مجهز به صفحه‌نمایش لبه منحنی، چندان بی‌سابقه نیست زیرا مدل پورش دیزاین فبلت پرچم‌دار هوآوی میت ۹ نیز از یک نمایشگر با دو لبه منحنی استفاده می‌کند و گوشی پرچم‌دار آنر مجیک که توسط ساب‌برند “آنر” هوآوی طراحی شده است نیز با یک نمایشگر با لبه‌های تمام منحنی معرفی شد.

علاوه‌براین، در بخش دیگری از شایعه تازه منتشرشده، آمده است که هوآوی پی ۱۰ از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و این موضوع، برای علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار هوآوی که در زمینه عکاسی حرف زیادی برای گفتن دارند، جذاب خواهد بود.

یکی‌دیگر از تغییراتی که شرکت هوآوی در گوشی هوآوی پی ۱۰ در مقایسه با گوشی هوآوی پی ۹ اعمال خواهد کرد، تغییر مکان حسگر اثرانگشت است و به همین جهت، شرکت سازنده تصمیم دارد تا گوشی پرچم‌دار آینده خود را به یک دکمه فیزیکی Home مجهز نماید و حسگر اثرانگشت در زیر دکمه Home تعبیه خواهد شد.

هوآوی پی 10

هم‌چنین، هوآوی پی ۱۰ برخلاف نسل گذشته خود یعنی هوآوی پی ۹ که به یک نمایشگر ۵٫۲ اینچی فول اچ‌دی (با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) مجهز شده بود، با یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی Quad HD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل عرضه خواهد شد. البته، برخی از شایعات از عرضه هوآوی پی ۱۰ در دو نسخه حکایت دارد؛ یک مدل با نمایشگر تخت معرفی خواهد شد و مدل دیگر با نمایشگر لبه‌ منحنی با قیمت بیشتری در مقایسه با نسخه پایه، ارائه می‌شود.

در شایعات پیشین مربوط به گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ آمده است که این گوشی، به شش گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود و تراشه جدید Kirin با واحد گرافیکی Mail-G71 برای پردازش امور گرافیکی در این تراشه، در نظر گرفته شده است. برخلاف هوآوی پی ۹، دوربین اصلی گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۷ شرکت هوآوی می‌تواند با رزولوشن ۴K فیلم‌برداری نماید و هوآوی پی ۱۰ با یک ماژول دوربین دوگانه عرضه می‌شود که در این ماژول، شرکت هوآوی از دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

براساس گمانه‌زنی‌ها، مدل پایه گوشی هوآوی پی ۱۰ با ۶۴ گیگابایت حافظه‌داخلی همراه شده است و در صورتی‌که به حافظه داخلی بیشتری نیاز دارید، شرکت هوآوی آن‌را در یک نسخه دیگر با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌کند.

در حال‌حاضر، چندان مشخص نیست که شرکت هوآوی، گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ را با چه قیمتی به بازار عرضه خواهد کرد اما گمان می‌رود که قیمت گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۷ هوآوی در مقایسه با قیمت درنظر گرفته شده برای هوآوی پی ۹، بیشتر باشد. علاوه‌براین، شرکت هوآوی به احتمال زیاد در بهار از گوشی‌ پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ رونمایی خواهد کرد که البته در حال‌حاضر، زمان مشخصی برای معرفی رسمی آن اعلام نشده است.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *