معرفی کاملترین نرم افزار تبدیل فرمت فیلم

معرفی کاملترین نرم افزار تبدیل فرمت فیلم
  • 1395/10/6
  • زهرا معبودی
  • 0

برنامه های زیادی هستند که قادرند برای فرمت های ویدئویی را به یکدیگر تبدیل نمایند. یکی از بهترین برنامه های رایگان در این زمینه Freemake Video Converter می باشد. که امروز در گویا آی تی قصد داریم نحوه کار با آن را به شما بیاموزیم. با گویا آی تی و آموزش تبدیل فرمت های ویدئویی به کمک Freemake Video Converter همراه باشید.

نرم افزار کاربردی و قدرتمند Freemake  این امکان را به شما می دهد تا به سادگی بتوانید انواع فایل های صوتی و تصویری خود را به فرمت های دیگر تبدیل نمایید. این نرم افزار کاربردی قادر به شناسایی و تغییر بیش از ۲۰۰ فرمت صوتی و تصویری می باشد. بنابراین باید گفت Freemake  قابلیت تبدیل تمامی فرمت های صوتی و تصویری موجود در بازار را به فرمت دلخواه شما داراست.

از دیگر قابلیت های هیجان انگیز این نرم افزار، امکان رایت فیلم بر روی انواع دیسک های موجود در بازار، قابلیت ساپورت فرمت های ویدئویی تلفن های همراه و همچنین دانلود فیلم از سایت هایی چون YouTube  می باشد. حال که با این نرم افزار جذاب و کاربردی آشنایی پیدا کردید در ادامه نحوه کار با آن را به شما خواهیم آموخت.

  1. در ابتدا لازم است نرم افزار Freemake Video Converter را از اینجا دانلود و سپس آن را نصب نمایید. پس از اتمام مراحل نصب بر روی آیکون برنامه کلیک کنید تا باز گردد. این برنامه علی رغم توانایی های بسیار زیادش، رابط کاربری بسیار روان و جذابی دارد.
    https://www.gooyait.com

 

  1. در صفحه ای که مشاهده می نمایید، بایستی با توجه به فرمت مورد نظر خود یکی از بخش های ویدئو ، صوتی ، DVD وعکس را انتخاب نموده و به برنامه وارد شوید.
    همانند تصویر زیر یکی از گزینه های مورد نظر را انتخاب نموده و سپس بایستی فایل مورد نظر خود را انتخاب نموده و به برنامه وارد نمایید.

 

freemake-video-converter

  1. پس از اتمام لود شدن فایل دلخواه شما بایستی از قسمت پایین برنامه فرمتی که قصد دارید فایل خود را به آن تبدیل کنید، انتخاب نمایید.
    freemake-video-converter
  2. پس از تعیین فرمت دلخواه خود، برنامه صفحه ای جدید را پیش روی شما باز می کند. از صفحه جدید دکمه Convert را انتخاب نمایید تا کار تبدیل فرمت آغاز شود. در قسمت Presett  می توانید تنظیمات کیفیت و خروجی فرمت را تغییر بدهید همچنین در قسمت Save as  محل ذخیره را مشخص کنید .

freemake-video-converter

freemake-video-converter

تمام شد! پس از اتمام مراحل می توانید فایل مورد نظر خود را با فرمت دلخواه در مسیر تعیین شده دریافت کنید. روند کار برای تمامی فرمت های صوتی و تصوری دیگر نیز به همین صورت است و شما به سادگی می توانید از این پس هر فرمتی را به فرمت دلخواه خود تبدیل نمایید.

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این آموزش کاربردی با ما و دیگر کاربران گویا آی تی در میان بگذارید. همچنین با انتشار این مطلب در شبکه های اجتماعی خود آن را به دیگران نیز بیاموزید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *