رندر جدید مدل ۲۰۱۷ گوشی میان‌رده گلکسی A5 سامسونگ منتشر شد

رندر جدید مدل ۲۰۱۷ گوشی میان‌رده گلکسی A5 سامسونگ منتشر شد
  • 1395/10/6
  • مقدم
  • 0

شرکت سامسونگ به زودی از مدل ۲۰۱۷ گوشی‌های میان‌رده گلکسی A رونمایی خواهد کرد. به تازگی، رندر جدیدی منتشر شده است که چهار رنگ از گوشی گلکسی A5 سامسونگ را نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

براساس شایعات، شرکت سامسونگ، مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A5 را در چهار رنگ مشکی، طلایی، صورتی و آبی عرضه خواهد کرد و رندر تازه منتشرشده، صحت این ادعا را تایید می‌کند. در کنار رندر تازه منتشرشده، مشخصات این گوشی فاش شده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

گلکسی A5

براساس اطلاعات فاش‌شده، مدل ۲۰۱۷ گوشی میان‌رده گلکسی A5 سامسونگ به یک نمایشگر ۵٫۲ اینچی فول اچ‌دی آمولد با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است و به همین جهت، انتظار ارائه چگالی پیکسلی قابل‌قبولی را از صفحه‌نمایش داریم. در کنار این موضوع، تراشه اگزینوس ۷۸۸۰ شرکت سامسونگ به نسخه جدید گوشی میان‌رده گلکسی A5 قدرت می‌دهد؛ این تراشه با هشت هسته پردازشی همراه شده است و واحد گرافیکی  Mali-T860 MP4 برای پردازش امور گرافیکی در کنار پردازنده، جای گرفته.

سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، از دیگر مشخصاتی است که این گوشی به آن مجهز خواهد بود. بنابر شایعات، دوربین اصلی و دوربین سلفی، ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود و به همین جهت، انتظار عملکرد بسیار خوبی را از نسخه جدید گوشی گلکسی A5 در بخش عکس‌برداری خواهیم داشت. برای تامین انرژی موردنیاز نمایشگر و پردازنده، یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، در مدل جدید گوشی گلکسی A5 سامسونگ استفاده شده است.

هم‌چنین، این گوشی به صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰ و رابط‌کاربری سامسونگ به بازار عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که چند هفته پس از عرضه رسمی و تا پیش از به‌روزرسانی مدل‌های ۲۰۱۶ گوشی گلکسی A، این گوشی به اندروید نوقا ۷٫۰ و رابط‌کاربری جدید سامسونگ به‌روزرسانی شود.

بتابر شایعات، ضخامت گوشی گلکسی A5 سامسونگ تنها ۷٫۸ میلی‌متر است که در میان گوشی‌های میان‌رده، قابل‌ قبول به‌نظر می‌رسد. این گوشی، هم‌چنین به درگاه یواس‌بی Type-C مجهز شده است و هم‌چنین، یک ویدیو منتشرشده از جای‌گیری بلندگو در کنار گوشی و بالای دکمه پاور حکایت دارد.

رندرهای پیشین، نشان می‌دهد که مدل‌های جدید سری گلکسی A از نظر طراحی به گوشی گلکسی اس ۷ سامسونگ شباهت خواهند داشت و این موضوع، آن‌ها را به یک محصول جذاب تبدیل می‌کند.

علاوه‌براین، انتظار می‌رود که گوشی گلکسی A5 سامسونگ، با تاییدیه IP68 به بازار عرضه شود و این، بدین معنی خواهد بود که در صورت واردشدن این گوشی تا عمق سه متری به مدت ۳۰ دقیقه، سخت‌افزار آن بر اثر نفوذ آب آسیب نمی‌بیند.

شایعات نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ از مدل ۲۰۱۷ گوشی‌های میان‌رده گلکسی A در اوایل ماه ژانویه در نمایشگاه CES 2017 به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد. در کنار معرفی نسخه جدید گوشی گلکسی A5، شایعات از رونمایی مدل ۲۰۱۷ گوشی میان‌رده گلکسی A7 و گوشی مقرون‌به‌صرفه گلکسی A3 حکایت داشته‌اند. با این‌حال، کاملاً مشخص است که نسخه جدید گوشی گلکسی A3 در بخش سخت‌افزار در مقایسه با دو مدل دیگر، کمی ضعیف‌تر خواهد بود. هم‌چنین، انتظار می‌رود که شرکت سامسونگ، مدتی پس از رونمایی از این سه گوشی، نسخه‌های دیگر خانواده گلکسی A را با عرضه مدل جدیدتر به‌روزرسانی نماید.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *