تصمیم نهایی هوآوی در مورد تولیدکننده عمده محصولاتش

تصمیم نهایی هوآوی در مورد تولیدکننده عمده محصولاتش
  • 1395/10/8
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

دستگاه MateBook شرکت هواوی اولین تلاش این شرکت برای یک تولید یک دستگاه دوکاره با یک قیمت ارزان تر بود تا برای دستگاه Surface Pro 4 خود یک رقیب ایجاد کند. در اواخر سال ۲۰۱۶ شایعه شده بود که این شرکت در سال ۲۰۱۷ دو دستگاه قدرتمند را عرضه خواهد کرد و به نظر می رسد که این شرکت بالاخره تولید کنندگان طرح های اورجینال (ODMs) که قرار است مسئول مرحله بعدی تولیدات این شرکت باشند، را انتخاب کرده است.

گویا آی تی – منابع نزدیک به این موضوع می گویند که هواوی دو شرکت کامپیوتری Pegatron و Quanta Computer را به عنوان تولید کنندگان اصلی برای تولید انبوه نسل بعدی محصولات MateBook خود انتخاب کرده است. انتظار می رود در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ دو مدل از این محصولات عرضه شوند، این مدل ها قرار است از MateBook اورجینال ۱۲٫۹ اینچی بزرگ تر باشند، بدین ترتیب بر عمر باتری و فضای صفحه نمایش در این محصولات افزوده می شود. بزرگ تر بودن دستگاه به شرکت اجازه می دهد تا چندین پورت اتصال در آن قرار دهد، بنابراین امیدواریم که این شرکت در این کار مضایقه نکند.
با توجه به اینکه رابط Thunderbolt 3 در مرحله تغییر و تحول قرار دارد، ایده خوبی است تا در نوت بوک های آینده حداقل یک پورت برای این رابط اضافه شود زیرا این پورت دارای چند کاربرد مختلف از جمله تامین نیرو، انتقال داده و افزودن یک صفحه نمایش ثانویه برای افزایش بهره وری است. اولین MateBook به دلیل عمر باتری کوتاه مورد انتقاد قرار گرفت، اما اگر شما قصد استفاده از این دستگاه دوکاره را در سفر داشته باشید این نقطه ضعف نباید وجود داشته باشد.
انتظار می رود دو مدلی که به زودی عرضه خواهند شد دارای پردازشگرهای Kaby Lake اینتل باشند، بنابراین ساختار و طرح بهبود یافته پردازشگر (CPU) باید قادر باشد تا عمر باتری بهتری را فرآهم کند. مدل پایه MateBook هواوی با قیمت ۶۹۹ دلار عرضه خواهد شد، در نتیجه، صفحه نمایش بزرگ تر و ویژگی های بهتر نسبت به مدل های قبلی می تواند منجر به قیمت پایه بالاتر شود. بیایید امیدوار باشیم که این یک دستگاه Surface Pro 5 مناسب باشد. شما از محصولات دوکاره ای که به زودی عرضه خواهند شد چه انتظاراتی دارید؟

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *