شرکت هوآوی در سال جاری میلادی، بیش از ۱۴۰ میلیون واحد گوشی‌هوشمند فروخته است

شرکت هوآوی در سال جاری میلادی، بیش از ۱۴۰ میلیون واحد گوشی‌هوشمند فروخته است
  • 1395/10/8
  • مقدم
  • 0

شرکت هوآوی به عنوان سومین سازنده پرفروش در بازار گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود و آمار فروش گوشی‌های این سازنده با توجه به گسترش کسب‌وکار آن در بازارهای جهانی، روند صعودی را طی می‌کند. به‌تازگی، معاون ارشد هوآوی اعلام کرده است که این شرکت، بیش‌ از ۱۴۰ میلیون واحد گوشی‌هوشمند در سال جاری میلادی، به فروش رسانده. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

با توجه به فروش ۱۴۰ میلیون واحدی گوشی‌های هوشمند هوآوی در سال جاری میلادی، این سازنده یک رکورد جدید را به ثبت رسانده است. در سال گذشته، این سازنده اعلام کرد که نزدیک به ۱۰۸ میلیون واحد گوشی‌هوشمند به فروش رسانده است و آمار جدید، نشان می‌دهد که فروش گوشی‌های هوشمند هوآوی در سال جاری در مقایسه با سال ۲۰۱۵، بیش از ۳۰ میلیون واحد افزایش داشته است.

همان‌طور که گفته شد، شرکت هوآوی در حال‌حاضر، سومین سازنده بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان شناخته می‌شود و شرکت اپل و سامسونگ، به ترتیب در رتبه دوم و اول قرار دارند. با این‌حال، هوآوی در تلاش است تا در طی دو سال آینده، شرکت اپل را از نظر میزان فروش پشت سر بگذارد.

هم‌چنین، شرکت هوآوی موفق شده است تا نزدیک به ۱۰ میلیون واحد از گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۹ را در سال جاری میلادی به فروش برساند و انتظار می‌رود تا زمان عرضه هوآوی پی ۱۰، این تعداد به ۱۲ میلیون افزایش پیدا نماید.

بیش از ۷ میلیون واحد از فبلت هوآوی میت ۸ فروخته شده است

هوآوی

هنوز تا پایان سال جاری میلادی، چند روز باقی مانده است و بنابراین، اعداد ارائه‌شده توسط هوآوی ممکن است پس از پایان سال و آغاز سال ۲۰۱۷ بیشتر از این تعداد باشد. این سازنده چینی، نزدیک به ۷ میلیون واحد از فبلت هوآوی میت ۸ را عرضه کرده است اما در حال‌حاضر، جزئیات دقیقی در رابطه با فروش گوشی‌های هوشمند دیگر این سازنده ارائه نشده.

شرکت هوآوی در بازار گوشی‌های هوشمند با عرضه محصولات مختلف، طیف گسترده‌ای از سلایق کاربران را پوشش می‌دهد و محصولات سری “آنر” که توسط ساب‌برند مربوط ساخته می‌شود، یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند این سازنده است. هم‌چنین، شرکت هوآوی به تازگی با معرفی فبلت میت ۹، میت ۹ پرو و میت ۹ پورش دیزایزن با مشخصات قدرت‌مند و عملکرد خارق‌العاده در بخش عکاسی، شگفتی‌ساز شده است.

علاوه‌براین، تراشه پرچم‌دار Kirin 970 شرکت هوآوی بنابر شایعات در اوایل سال آینده میلادی آماده خواهد شد و به همین جهت، انتظار می‌رود که گوشی پرچم‌دار بعدی هوآوی با نام هوآوی پی ۱۰ در ماه آوریل ارائه شود. بنابر شایعات، این گوشی با تغییرات قابل‌توجهی در مقایسه با نسل گذشته خود یعنی هوآوی پی ۹ همراه شده است و از جمله آن‌ها می‌توان به نمایشگر QHD با لبه‌های منحنی و پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم اشاره کرد.

در رابطه با مشخصات هوآوی پی ۱۰ شایعه شده است که این گوشی به نمایشگر ۵٫۵ اینچی و شش گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود و به صورت پیش‌فرض از یک حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی استفاده می‌کند. در کنار این موضوع، شایعاتی مبنی بر عرضه فبلت هوآوی پی ۱۰ با دوربین دوگانه بهبودیافته در مقایسه با هوآوی پی ۹ و فبلت هوآوی میت ۹ نیز وجود دارد و به همین جهت، انتظار عملکرد بسیار خوبی را از این گوشی پرچم‌دار در بخش عکاسی داریم.

با توجه به عرضه گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ با مشخصاتی نزدیک به گوشی‌های پرچم‌دار سال آینده و توجه ویژه این محصول در بخش عکاسی، انتظار داریم که فروش هوآوی پی ۱۰ در مقایسه با نسل گذشته خود یعنی هوآوی پی ۹ بیشتر باشد. هم‌چنین، با توجه به عرضه گوشی‌های میان‌رده و ارزان‌قیمت جدید توسط شرکت هوآوی در سال آینده، آمار فروش این سازنده در مقایسه با سال ۲۰۱۶ بیشتر خواهد بود. با این‌حال، فعلاً پیش‌بینی رسمی در رابطه با میزان فروش گوشی‌های هوشمند شرکت هوآوی برای سال آینده، صورت نگرفته است.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *