سامسونگ: گوشی‌های جدید سری گلکسی A در نیمه دی‌ماه معرفی خواهد شد

سامسونگ: گوشی‌های جدید سری گلکسی A در نیمه دی‌ماه معرفی خواهد شد
  • 1395/10/9
  • مقدم
  • 0

مدت کوتاهی پس از تایید این موضوع که گوشی‌های جدید سری گلکسی A ضدآب خواهد بود، شرکت سامسونگ به تازگی نام رسمی و زمان رونمایی از آن‌ها را مشخص کرده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

براساس دعوت‌نامه‌ای که توسط شعبه سامسونگ در مالزی برای اصحاب رسانه فرستاده شده است، این سازنده در ۵ ژانویه ۲۰۱۷ (۱۶ دی‌ماه) به صورت رسمی از مدل ۲۰۱۷ گوشی‌های گلکسی A رونمایی خواهد کرد. البته شرکت سامسونگ، رونمایی از گوشی‌های میان‌رده جدید خود را تنها به مالزی محدود نخواهد کرد و انتظار داریم که گوشی‌های جدید سری گلکسی A در نمایشگاه CES 2017 که در ۵ ژانویه برگزار خواهد شد، معرفی شود.

براساس گمانه‌زنی‌های موجود در رابطه با گوشی‌های جدید سری گلکسی A، شرکت سامسونگ در ابتدا از مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 رونمایی خواهد کرد. مدل جدید گلکسی A3 به یک نمایشگر ۴٫۷ اینچی مجهز شده است و رزولوشن صفحه‌نمایش، ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل خواهد بود.

گلکسی A

نسخه ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A5 و گلکسی A7 به ترتیب به یک نمایشگر ۵٫۲ اینچی و ۵٫۷ اینچی فول اچ‌دی مجهز شده است و هر سه مدل، با طراحی نزدیک به گوشی گلکسی اس ۷ سامسونگ ارائه می‌شود.

در رابطه با مشخصات‌فنی نسخه جدید گوشی گلکسی A7 اعلام شده است که این گوشی، با سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی قابل ارتقا همراه خواهد بود و تراشه اگزینوس ۷۸۸۰ سامسونگ به آن قدرت می‌دهد. دوربین اصلی، یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است و برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری نیز، این گوشی به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است.

فریم آلومینیومی، درگاه یواس‌بی Type-C و پشتیبانی از دو سیم‌کارت، از دیگر مشخصات فاش‌شده برای گوشی میان‌رده جدید سامسونگ است. هم‌چنین، مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A7 سامسونگ همان‌طور که در بالا گفته شد، ضدآب خواهد بود و این موضوع در دعوت‌نامه جدید و تیزر رسمی گذشته سامسونگ، به نوعی تایید شده است.

گلکسی A
گلکسی A3 سامسونگ (مدل ۲۰۱۷)

 مشخصات‌فنی فاش‌شده برای گوشی گلکسی A3 (مدل ۲۰۱۷) نیز نشان می‌دهد که این گوشی به تراشه اگزینوس ۷۸۷۰ سامسونگ، دو گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. با این‌حال در صورت تمایل، می‌توانید حافظه ذخیره‌سازی را با استفاده از یک کارت‌حافظه میکرو اس‌دی افزایش دهید. دوربین اصلی، یک شاتر ۱۳ مگاپیکسلی است و ثبت تصاویر سلفی به کمک یک دوربین ۸ مگاپیکسلی امکان‌پذیر خواهد بود.

مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A5 سامسونگ نیز از تراشه اگزینوس ۷۸۸۰ سامسونگ قدرت می‌گیرد و سه گیگابایت حافظه رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است. این گوشی، هم‌چنین به یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع مجهز خواهد بود. این گوشی همانند نسخه جدید گلکسی A7 با دو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی ارائه می‌شود که یک دوربین برای برقراری مکالمه‌های تصویری و ثبت تصاویر سلفی، کاربرد دارد.

گلکسی A
گلکسی A5 سامسونگ (مدل ۲۰۱۷)

براساس گمانه‌زنی‌ها، شرکت سامسونگ، حداقل در ابتدا، گوشی گلکسی A7 (مدل ۲۰۱۷) را در آلمان و به احتمال زیاد در هیچ‌یک از کشورهای اروپایی عرضه نخواهد کرد و دو مدل دیگر از سری جدید گوشی‌های میان‌رده گلکسی A سامسونگ به ترتیب با قیمت ۳۷۹ یورو و ۴۷۹ یورو ارائه خواهد شد.

هم‌چنین، یک موضوع جالب در رابطه با طراحی آن‌ها وجود دارد و آن، جای‌گیری بلندگو در یک سمت گوشی و بالای دکمه پاور است. حسگر اثرانگشت به تبعیت از بسیاری از گوشی‌‍‌های دیگر سامسونگ در زیر دکمه Home تعبیه شده است.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *