تصویر گوشی پرچم‌دار سرفیس فون مایکروسافت فاش شد

تصویر گوشی پرچم‌دار سرفیس فون مایکروسافت فاش شد
  • 1395/10/9
  • مقدم
  • 0

شرکت مایکروسافت از گوشی پرچم‌دار بعدی خود با نام سرفیس فون در سال آینده یا در اوایل سال ۲۰۱۸ به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد. به‌ تازگی، تصویر جدیدی از گوشی سرفیس فون منتشر شده که نشان می‌دهد شرکت مایکروسافت، طراحی گوشی پرچم‌دار جدید خود را تکمیل کرده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

تصویر تازه منتشرشده از وب‌سایت NPU، گوشی هوشمند پرچم‌دار سرفیس فون مایکروسافت را نشان می‌دهد. این گوشی به عنوان یک پرچم‌دار بسیار قدرت‌مند با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل همراه شده است و از قابلیت‌هایی استفاده می‌کند که به زودی به صورت رسمی در رابطه با آن‌ خواهیم شنید.

با قضاوت براساس تصویر تازه منتشرشده، سرفیس فون از یک طراحی نزدیک به گوشی‌های سری لومیا استفاده میکند و در واقع می‌توان آن‌را یک مدرن از گوشی‌های پرچم‌دار لومیا به حساب آورد و دوربین بزرگ PureView در پشت آن جلب‌توجه می‌کند.

هم‌چنین سه دکمه لمسی Home، Search و Back در پایین صفحه‌نمایش وجود دارد و حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش در مقایسه با بسیاری از گوشی‌های سری لومیا کم‌تر است. با این‌حال، ممکن است تصویر تازه منتشرشده از گوشی سرفیس فون مایکروسافت، صحت نداشته باشد زیرا با برخی از شایعات پیش‌تر فاش‌شده در رابطه با گوشی پرچم‌دار جدید مایکروسافت هم‌خوانی ندارد.

سرفیس فون

علاوه‌براین، با توجه به پشتیبانی پلت‌فرم ویندوز ۱۰ موبایل از حسگر اثرانگشت، انتظار داریم که گوشی سرفیس فون به یک حسگر  اثرانگشت مجهز شده باشد؛ این حسگر، ممکن است در پشت گوشی جای گرفته باشد یا در پایین صفحه‌نمایش، به کار گرفته شود. با این‌حال در رندر جدید گوشی سرفیس فون، این حسگر وجود ندارد.

تولید آزمایشی سرفیس فون مایکروسافت

در رابطه با تولید گوشی سرفیس فون، به تازگی اعلام شده است که شرکت مایکروسافت با همکاری پگاترون، تولید نمونه‌های آزمایشی سرفیس فون را برای بررسی، پیش از عرضه آن در پاییز، آغاز کرده است. با این‌حال، صحت این ادعا هیچ‌گاه به صورت رسمی تایید نشده است.

مایکروسافت ادعا می‌کند که در طی این مدت، بر روی یک گوشی بی‌رقیب و کاملاً متمایز کار کرده است و سرفیس فون، فراتر از آن‌ چیزی خواهد بود که از آن انتظار داریم. به همین جهت، هدف مایکروسافت از عرضه سرفیس فون تنها رقابت با گوشی‌های پرچم‌دار مجهز به پلت‌فرم اندروید و آی‌او‌اس نیست و عرضه سرفیس فون با توجه به پشتیبانی آن از برنامه‌های ۳۲ بیتی، این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که از گوشی هوشمند خود به صورت هم‌زمان، به عنوان لپ‌تاپ و یک گوشی‌هوشمند استفاده نمایند. این موضوع، باعث می‌شود تا یک دسته‌بندی جدید در بازار گوشی‌های هوشمند شکل بگیرد و سرفیس فون با قابلیت‌های متمایز خود، یکه‌تازی نماید.

البته در همین رابطه، اعلام شده است که تنها نسخه رده‌بالای سرفیس فون با شش گیگابایت حافظه رم و تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام از برنامه‌های ۳۲ بیتی پشتیبانی خواهد کرد و مدل پایه سرفیس با چهار گیگابایت حافظه رم به چنین ویژگی مجهز نشده است زیرا مایکروسافت از عملکرد آن چندان رضایت ندارد.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *