مشخصات‌فنی و قیمت مدل ۲۰۱۷ گوشی‌های گلکسی A5 و گلکسی A7 سامسونگ فاش شد

مشخصات‌فنی و قیمت مدل ۲۰۱۷ گوشی‌های گلکسی A5 و گلکسی A7 سامسونگ فاش شد
  • 1395/10/10
  • مقدم
  • 0

تنها نزدیک به یک هفته تا رونمایی رسمی از گوشی‌های جدید از سری گلکسی A زمان باقی‌مانده است و به همین جهت، شایعات بیشتری در رابطه با مدل ۲۰۱۷ گوشی‌های میان‌رده سامسونگ از خانواده گلکسی A منتشر می‌شود. به‌تازگی، مشخصات‌فنی و قیمت مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A5 و گلکسی A7 سامسونگ فاش شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

لیست قیمت گوشی سامسونگ امروز

شرکت سامسونگ در ابتدا از سه مدل گوشی جدید از سری گلکسی A رونمایی خواهد کرد؛ گلکسی A3 (مدل ۲۰۱۷)، گلکسی A5 (مدل ۲۰۱۷) و گلکسی A7 (مدل ۲۰۱۷). با این‌حال، نسخه جدید گوشی گلکسی A7 سامسونگ تنها در بازارهای محدودی عرضه خواهد شد و انتظار داریم که این گوشی در بازار ایران موجود شود.

در رابطه با قیمت، یک شایعه جدید از چین نشان می‌دهد که مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A5 سامسونگ با قیمتی نزدیک به ۳۸۰ دلار عرضه خواهد شد و مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A7 نیز نزدیک به ۴۲۵ دلار قیمت‌گذاری می‌شود. البته در حال‌حاضر، به یاد داشته باشید که قیمت‌های اعلام‌شده، ممکن است تنها برای عرضه در بازار چین، در نظر گرفته شده باشد. در همین رابطه، باید گفت که محصولات سامسونگ در بازار چین، عمدتاً با قیمت کم‌تری در مقایسه با سایر بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

گلکسی A5
مدل ۲۰۱۷ گلکسی A5

براساس اطلاعات فاش‌شده از مشخصات سخت‌افزاری نسخه جدید گوشی گلکسی A5 سامسونگ، این محصول میان‌رده با بدنه‌ای ضدآب همراه شده است و به همین جهت، تاییدیه IP68 را دریافت نموده. صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی سوپرآمولد فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، از دیگر نقاط قوت گوشی گلکسی A5 (مدل ۲۰۱۷) خواهد بود.

در داخل گوشی، شرکت سامسونگ از یک تراشه هشت هسته‌ای اگزینوس ۷۸۸۰ با فرکانس کاری ۱٫۹ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشی، استفاده کرده است و سه گیگابایت حافظه رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا از دیگر مشخصات‌فنی است که این گوشی، ارائه می‌دهد.

مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A5 سامسونگ به یک دوربین اصلی و ثانویه ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 مجهز شده است و حسگر اثرانگشت همانند گوشی‌های دیگر این سازنده، در زیر دکمه Home تعبیه شده. درگاه یواس‌بی Type-C، یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع و طراحی نزدیک به گوشی گلکسی اس ۷ سامسونگ، از دیگر مشخصاتی خواهد بود که گوشی میان‌رده جدید سامسونگ را نسبت به نسل قبلی، متمایز می‌کند.

گلکسی A5
مدل ۲۰۱۷ گلکسی A5

در رابطه با نسخه جدید گوشی گلکسی A7 سامسونگ، فاش شده است که این گوشی با یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی سوپرآمولد فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، همراه خواهد بود و شرکت سازنده، از یک تراشه مشابه با گوشی گلکسی A5 در این گوشی استفاده کرده است.

سه گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا و هم‌چنین، یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی دیگر برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری، از دیگر مشخصاتی خواهد بود که نسخه جدید گوشی گلکسی A7 را به مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی A5 نزدیک می‌کند.

البته این گوشی از یک باتری با ظرفیت ۳۶۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت استفاده می‌کند که با توجه به اندازه صفحه‌نمایش، قابل انتظار است. علاوه‌براین، مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسیA7  سامسونگ، ضدآب خواهد بود و بلندگو در بالای دکمه پاور در یک سمت گوشی، جای گرفته است که جالب به‌نظر می‌رسد.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *