سامسونگ: اندروید نوقا برای گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج در ماه ژانویه عرضه خواهد شد

سامسونگ: اندروید نوقا برای گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج در ماه ژانویه عرضه خواهد شد
  • 1395/10/10
  • مقدم
  • 0

عرضه نسخه آزمایشی به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ برای برخی از کاربران گوشی‌‌های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج سامسونگ، مدتی پیش آغاز شد و اکنون که تا پایان سال جاری میلادی تنها چند روز باقی مانده است، بسیاری منتظر هستند تا شرکت سامسونگ در رابطه با زمان عرضه نسخه‌نهایی سیستم‌عامل اندروید نوقا برای گوشی‌های پرچم‌دار ۲۰۱۶ خود خبر رسمی را اعلام نماید. به‌تازگی، شرکت سامسونگ تایید کرده است که به‌روزرسانی اندروید نوقا برای گوشی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج در ماه آینده به صورت عمومی عرضه خواهد شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

پس از یک ماه از عرضه نسخه آزمایشی سیستم‌عامل اندروید نوقا برای گوشی‌های پرچم‌دار ۲۰۱۶ سامسونگ، این سازنده اعلام کرده است که تمامی تلاش خود را انجام می‌دهد تا انتشار نسخه رسمی و نهایی به‌روزرسانی جدید سیستم‌عامل اندروید در ماه ژانویه در سریع‌ترین حالت ممکن، صورت بگیرد.

البته، این موضوع بدین معنی نخواهد بود که عرضه به‌روزرسانی اندروید نوقا برای گوشی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج حتماً در ماه ژانویه صورت می‌گیرد و ممکن است به دلیل وجود برخی از باگ‌ها در لحظات پایانی، عرضه به‌روزرسانی جدید سیستم‌عامل اندروید نوقا برای گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ با تاخیر انجام شود.

علاوه‌براین، شرکت سامسونگ اعلام کرده است که برنامه این سازنده برای بررسی نسخه آزمایشی سیستم‌عامل اندروید نوقا برای گوشی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج در ۳۰ ژانویه (۱۰ دی‌ماه) به اتمام می‌رسد. این بدین معنی خواهد بود که هیچ نسخه آزمایشی دیگری برای گوشی‌های پرچم‌دار ۲۰۱۶ سامسونگ منتشر نمی‌شود و کاربران، دیگر نمی‌توانند مشکلات مربوط به نسخه آزمایشی سیستم‌عامل اندروید نوقا را به صورت مستقیم گزارش دهند.

گلکسی اس 7

 سامسونگ اعلام کرده است که تمامی بازخوردهای کاربران را تا زمان انتشار نسخه نهایی به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۱٫۱ برای گوشی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج، تنها از طریق فروم رسمی دریافت خواهد کرد.

انتظار می‌رود که اندروید نوقا ۷٫۱٫۱ به همراه رابط‌کاربری جدید سامسونگ برای برخی از گوشی‌های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج عرضه شود اما با توجه به اینکه برخی از اپراتورها در حال آزمایش بیلدهای مربوط به اندروید نوقا ۷٫۰ هستند، ممکن است برخی از مدل‌ها در ابتدا به اندروید نوقا ۷٫۰ به‌روزرسانی شوند. البته، این موضوع بدین معنی نیست که شرکت سامسونگ، اندروید نوقا ۷٫۱٫۱ را برای این مدل‌ها عرضه نخواهد کرد و ممکن است مدتی بعد، این به‌روزرسانی برای گوشی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج منتشر شود.

در کنار گوشی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج، هم‌چنین انتظار داریم که شرکت سامسونگ، نسخه نهایی به‌روزرسانی اندروید نوقا را تا پیش از سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ برای گوشی گلکسی اس ۶، گلکسی اس ۶ اج و گلکسی اس ۶ اج پلاس منتشر نماید. مدل ۲۰۱۶ گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ نیز، مدتی بعد این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *