آموزش تبدیل ویندوز به ماشین مجازی اندرویدی

آموزش تبدیل ویندوز به ماشین مجازی اندرویدی
  • 1395/10/10
  • زهرا معبودی
  • 0

شاید به هر دلیلی دوست داشته باشید، که کامپیوتر خود را به یک دستگاه اندرویدی تبدیل کنید. برای این کار کافی است از یک سرویس ماشین مجازی استفاده کنید. در این آموزش گویا آی تی به شما یاد می دهد که چگونه کامپیوتر خود را به از حالت ویندوزی به یک حالت اندرویدی با ورژن اندروید ۵ تبدیل کنید.

در این آموزش از آخرین نسخه  ماشین مجازی AMIDuOS استفاده شده است. اگر می خواهید برای همیشه و ماه ها از این سرویس استفاده کنید ناچار هستید ۱۵ دلار خرج کنید ( چیزی حدود ۶۰ هزار تومان! ) اما اگر می خواهید برای مدت کمی این تجربه را بدست آورید تنها کافیست این آموزش را دنبال کنید تا ۳۰ روز به طور رایگان رایانه تان را به دستگاه اندرویدی تبدیل کنید.

تبدیل pc به اندروید

نکته: گاهی اوقات در این روش، اجرای اپلیکیشن های سنگین با مشکل روبرو خواهد بود.

نکته: به ندرت پیش می آید که بخواهید حین استفاده از این ماشین مجازی تکنولوژی مجازی سازی را در تنظمیات BIOS کامپیوتر خود فعال کنید. اما اگر به چنین کاری نیاز داشتید ابتدا ترفند زیر را دنبال کنید:

ابتدا باید وارد بخش بایوس شوید. برای این کار سیستم خود را ریستارت کنید و در حین بالا آمدن ویندوز به تناسب رایانه تان، دکمه های F10 یا Del و یا Escape را بزنید ( هر سیستم با یک دکمه خاص به حالت بایوس می رود ) زمانی که پنجره مورد نظر باز شد باید عبارت Virtualization Technology را پیدا کنید. بعد از پیدا کردن آن را اکتیو کنید.

فعال سازی مجازی ساز

بعد شروع کنید نسخه AMIDuOS را دانلود کنید. این بسته تقریبا ۲٫۵ گیگابایت است. برای دانلود آن روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود AMIDuOS 

علاوه بر مورد بالا باید برخی بسته ها را هم دانلود و اجرا کنید تا بتوانید از طریق آن ها به گوگل پلی دسترسی داشته باشید. اگر نمی خواهید با ماشین اندرویدی جدیدتان وارد گوگل پلی شوید نیازی به نصب بسته های زیر نیست چرا که ماشین مجازی تان بدون این گزینه هم کار خواهد کرد. به هر حال اگر دوست دارید بسته را از لینک زیر دانلود کنید

دانلود بسته های اضافی

بعد از دانلود  AMIDuOS را باز کنید. در این مرحله سیستم شروع به تبدیل شدن به دستگاه اندرویدی می کند، و شما با یک صفحه آشنا روبرو خواهید شد که در واقع همان صفحه قفل اندروید است. 

اندروید

 

بعد از این که برنامه های اضافی gapps دانلود شدند، باید آن را با نرم افزار همگام سازی کنید. برای این کار روی بسته مطابق عکس زیر کلیک راست کرده و همگام سازی را انجام دهید. برای این کار باید وارد محیط ویندوزی شوید. کافیست بدون بستن برنامه در حال اجرا وارد ویندوز شوید و روی بسته مطابق عکس کلیک کنید و گزینه  Apple to DuOS را انتخاب کنید. بعد از این کار برنامه مجددا وارد محیط اندرویدی می شود .

اندرویدی کردن ویندوز

حالا می توانید با دستگاه اندرویدی تان به هدف تان برسید. عموما افراد برای تجربه اقدام به این کار می کنند اما گیم خور هایی هم هستند که برای کنترل بیشتر گیم هایشان تمایل دارند بازی ها را از طریق این سرویس ها دنبال کنند تا بتوانند مراحل را با دقت بیشتر یک به یک پشت سر بگذارند.

نظر شما در مورد تبدیل سیستم رایانه ای ویندوزی به اندروید چیست؟ آیا تا کنون در این باره تجربه ای داشته اید؟ نظر خود را با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *